![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Uudempikoppaisissa (90-->) on korkeussuunnassa isompi syyläri. Missä LJ:ssä on levyjarrut taka-akselilla?
Viimeksi muokannut vartiainen : 02.06.2012 13:11 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Suomi malleista on käsittääkseni löytynyt vain rumpujarruja? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
eikos noissa ollut erllaiset jousetkin
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Takaripustus on erilainen kun pyöreelamppuisessa menee iskarit silleen erikoisesti "ristiin" niin uudemmassa menee normisti. Ja korotussarjoja hankkiessa uudemman jouset ovat erilaiset.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() lj70
mun autosta löytyy tuo takaoven sähkölukitus mutta ei ole kallistus mittareita ja vm on 86
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vanha- ja uuskoppasissa on etujouset juu erilaiset.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Harvinaista herkkua kekkoslovakiassa.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja uuskoppasen mjoottorissa on erilaine (parempi) kansi, sekä pumpussa suurempi nestepää..
__________________
arska #1 Montenegro Off Road Club #163 SLCK |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Moottoreissa on isoja eroja tosiaankin. Vanhemmassa 2LTssä on venttiilinnostimet mallia keinuvipu, nokka-akseli kannen reunalla. Säädetään nysväämällä ruuvia ja mutteria keinuvasarassa. Uudemmassa nokka painaa koko lailla suoraan venttiilin päähän ja säädetään shimmilevyillä. LJ70 MK1 tunnistaa pyöreistä ajovalon lampuista.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Uudempi kansiversio on 2LT-2 koneessa mutta muistelen että ennen sitäkin on jotain muutoksia ollut koneissa, ihan alakerrassa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Takapyöränlaakerit on kans tuplaten leveemmät neliövalollisessa, samalla kertaa tuli eteen jäähdytetyt laikat ja taakke isommat rummut.
Saksantuonneissa on ollut levyjarruja takana. Nää on 90-luvun pelejä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hdj 80:sen Jousien erot? | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.09.2009 21:07 |
411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
suutinnumero erot? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 03.03.2008 22:56 |
Nostosakkeleiden erot | whitejack | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.03.2006 10:02 |
SJ 410 ja 413 erot | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 23.07.2005 20:40 |