Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.06.2012, 21:16
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KoniJeep Näytä viesti
Summit on kyllä hyvä!
Poitsulla on tuollainen.
Varaosiakin saa suoraan edullisesti ja nopsaan.
Meni jo yks vetari poikki Isi ajoi...
Tuossa pitää jo vähän yrittää että menee poikki

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.06.2012, 23:00
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Tuossa pitää jo vähän yrittää että menee poikki
Aikas helposti napsahti...

Tuolla räjäytyskuvat:http://traxxas.com/products/models/e...mmit-downloads

Tuolta löytyy lisävarusteita:http://traxxas.com/products/models/e...it-accessories
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.06.2012, 08:14
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Kestääkö


Alkuperäiset renkaat on vähän turhan softit ja ohuet, olisiko ollut 5-6 akullinen menossa niin repesi silpuksi. Moottorissa on sen verran vääntöä että eivät vain kestä. Palloutuminen oli myös ihan järkyttävää. E-maxin renkaat istuu mielestäni alle paremmin, pito ei tietenkään ole yhtä hyvä, mutta samoista paikoista olen noilla mennyt kun alkuperäisillä.

Paksumpaa kumia selkeästi ja kestävät hieman paremmin koneen antaman väännön. Vetareita saa rikki jos ajaa renkaan sellaiseen koloon josta ei lähde ajamalla ja antaa voimaa niin "naps" jossain alkupään malleissa oli karkaisuongelma (kelta koriset varsinkin ?) ja vetareita meni poikki massoittain.

Muuten tuo tuntuu olevan varsin kestävää tekoa, tukivarsia kannattaa olla kaapissa valmiiksi, auton painosta johtuena varsinkin alemman tukivarret kärsivät ensimmäisenä ja satsi skidplateja kannattaa pitää kaapissa. Tähän oli tehty pehmeästä alumiinista suojat, jotka otin pois, kiinnitysruuvit törröttivät ja pehmoinen alumiini pureutui kiveen aika hyvin.

Muoviset liukuvat paremmin, eivätkä maksa juuri mitään jos vaihtaa pitää. Mutta kuten sanottu, erittäin monipuolinen offirc ei hätkähdä kosteaa ja maastossa menee kuin pieni eläin.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.06.2012, 12:49
timmy:n Avatar
timmy timmy ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: north carelia, Finland.
Viestit: 1.387
Perusasetus

Takadiffi meni remonttiin tuossa keväällä, etummaiset tukivarret vaihdettu(napsahti poikki) sikahyvin on kyllä kestäny. Harjaton moottori antaa kyllä ehaneri kyydit tuolle värkille.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.06.2012, 15:43
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Heh, toisesta ohjausservosta rattaat sileäksi, eikä ihme kun ovat muovia ? no maanantaina kaupoille ja kunnon servo tilalle. Heitin molemmat romut mäkeen, homman hoitaa 1 hyvä voimaservo.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.06.2012, 13:06
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Heh, toisesta ohjausservosta rattaat sileäksi, eikä ihme kun ovat muovia ? no maanantaina kaupoille ja kunnon servo tilalle. Heitin molemmat romut mäkeen, homman hoitaa 1 hyvä voimaservo.
Tilalle savoxin 20kg servo, ei tarvitse 2kpl laittaa vaan homma hoituu yhdellä. On alumiinikuorinen ja titaanirattainen.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 05.06.2012 10:23
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.06.2012, 07:40
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Viestit: 478
Perusasetus

Mulla oli kaksi talvea ajossa Summit. Oli kyllä tosi huoleton ja toimiva laite. Ainoa mikä hajosi muusta kuin käyttäjästä johtuen oli just ohjausservo. Vetareita tai muuta siitä ei koskaan korkannut vaikka crawlingiakin sillä ajeltiin. Mulla oli siinä renkaina Jumbo Kongit jotka ovat noin 20cm korkeat. Niillä pysyi hyvin hangen päällä ja kulki lumessakin hyvin. Pidin sen muuten vakiona mutta taakse laitoin jäykemmät jouset kun autoon kertyy lunta niin se alkoi kulkemaan turhan alhaalla.

Kokonsa ja painonsa puolesta noilla isoilla kummeilla sillä sai vedettyä lapsia pulkassa

Marko
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Traxxas summit / e-max renkaat Ex_inkkari O/M/V Muut 0 22.05.2012 17:29
Myydään 2kpl Traxxas Summit 1:10 ***MYYTY*** Vilkutin O/M/V Muut 7 18.08.2011 08:02
Myydään Traxxas Summit 1/10 rc-auto Markol O/M/V Muut 0 15.08.2011 14:16
Myyty Ski doo summit 600 Sdi -08 lapikas O/M/V Muut 3 26.01.2011 16:35
Summit & Jegs Yleiset 3 04.01.2004 20:08


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).