Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.01.2004, 15:39
Guest

Perusasetus

Summit & Jegs

terve asian tuntijat mulla olis valmis tilaus lista summitille osien arvo 290 dollaria
ja painoa tulis paketille noin 50 kg , ainoa tässä hirvittaa tään paketin paino ja rahti kulut
olisko kellään tietoa mitä tälläinen koko lähetys veroineen tulleineen kaikkineen karvoineeen vois maksaa . tilaus on helpoa ja tavarat tulee yleensä suh nopeasti koti ovelle asti
T C 3

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vanha 04.01.2004, 13:54
jtammel jtammel ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 30.03.02
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Hmm... osat noin 290e tulleineen (laskin keskiarvolla 25%) + rahti. Rahti 50kg paketissa on varmaan jotain 150-250$ (muistelen kun tilasin cat-backin corvetteeni)

Tämä on nyt heitto mutta meniskö kokonaisuudessaan riippuen rahdista 360e - 480e...

Etkö kysynyt etukäteen arviota rahdista (varsinkin jos kyseessä on raskaita osia)? Itse tilaan aina siten että antavat minulle ensin arvion rahdista ja sen jälkeen vasta hyväksyn tilauksen, jonka jälkeen lähettävät osat minulle.
Ecklersiltä ja Corvette Centralilta saa yleensä halvimmalla rahdilla.

Kaikista helppoin on kun näkee osien hinnan dollareissa, niin muuttaa sen suoraan euroiksi. Tämä on hinta tulleineen. Tähän laskee rahdin vielä päälle minkä ilmoittavat, jonka jälkeen sinulla on loppusumma kotiovelle toimitettuna.
Tällä kaavalla pärjää hyvin eikä tule yllätyksiä.

--------------
1988 Corvette
Vastaa lainaten
Vanha 04.01.2004, 15:56
tomi72 tomi72 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 23.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Mulle tuli just 35 kg:n paketti jenkeistä, rahti oli pintapostina 100$, aikaa meni pari kuukautta. 50 kiloa maksanee sen vähän alle 150$. Jos haluat paketin nopeasti niin kustannukset vähän pompsahtaa, ton oman paketin lähetys UPS:lla olis ollu yli 300$... Tullia meni 4.5% ostohinnan ja rahdin summasta ja alvia vielä 22% ostohinnan, rahdin ja tullin summasta.

Edited by - tomi72 on 04/01/2004 15:59:27
Vastaa lainaten
Vanha 04.01.2004, 20:08
Guest

Perusasetus

Kiiti pojat
Kyllä tässä tuli jo muutoma vinkki asiaan jos olis ekuja tarpeeksi ei tarvis tälläisiä kysellä mutta kun ei ole niin pienikin säästö kova sana .posti kulut tuntuu olevan kovaa luokkaa kun tänne pohjois navalle lähetetään tavaraa jenkkilästä

T C 3

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M. Horton summit talja varsijousi JV73 O/M/V Muut 4 09.05.2007 20:02

Sivu luotu: 21:28 (GMT +2).