Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.05.2012, 17:14
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
Jep, ja se ostaa valurautaisen joka ei teräksisestä tiedä =D
http://s1140.photobucket.com/albums/...0520121020.jpg
Se ostaa nimenomaan valurautaisen joka käyttää vaijeria ja liukukitaa.

Jos käyttää narua ni sit alumiininen tai teräksinen tai rosterinen sileellä ja liukkaalla pinnalla.

__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 31.05.2012, 17:22
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 789
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Se ostaa nimenomaan valurautaisen joka käyttää vaijeria ja liukukitaa.

Jos käyttää narua ni sit alumiininen tai teräksinen tai rosterinen sileellä ja liukkaalla pinnalla.
Mitään kun en noista liukukidoista tiedä niin mihin perustuu nuo?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.05.2012, 17:51
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Valuraudalla paremmat liukuominaisuudet jos materiaaleista yhtään perillä, ei ala vaijeri leikkautumaan kiinni. mutta onhan tämä kärjistetty tapahtuma, ja teräksisellä pärjää varmasti myös jollainlailla, varsinkin jos kunnon raudasta tekee eikä mistään 235 mustasta sitä kidan ympärystä. kumminkin vaijerit tehty pääasiallisesti laatumateriaaleista
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 31.05.2012, 19:30
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
teräksisellä pärjää varmasti myös jollainlailla
Varsinkin jos noudattaa armeijan oppeja ja pitää vaijerin hyvässä rasvassa.. tosin sotkuista touhua.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.06.2012, 16:37
matti-x matti-x ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.05
Sijainti: roi, .
Viestit: 135
Perusasetus

jos se rullakita on sellanen surkea kiinalaisvalmiste niin älä vedä yhtään vetoa ennen kun ne lukkorenkaat on korvattu prikalla ja hitsattu kiinni.. ne lukkorenkaat ei pysy kiinni ja vähänkään vinommassa vedossa rullan akseli irtoaa ja kidan runko vääntyy melko lohduttoman näköseksi.. ite olen kaventanu niitä kitoja samalla pari senttiä puoleltaan niin ei käy ihan niin herkästi sitä vahinkoa että vaijeri rullautuu puolan reunaan ja naksauttaa vinssin päädyn niiden tukirauttojen avustuksella halki..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
valmispiippun asennus boozer Chit-Chat 13 13.06.2011 13:11
Ostetaan ARB:n asennus! HUGE88 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.05.2011 19:30
Rullakidan leveys suhteessa vinssin "rumpuun" veijon-esso Tekniikka & Jutustelu 3 28.02.2010 16:16
rullakidan korkeus kesis Tekniikka & Jutustelu 3 28.12.2007 02:37
sähköflektin asennus? Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2006 16:46


Sivu luotu: 15:45 (GMT +2).