Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.05.2012, 20:29
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Eli mitä tästä opimme, kannattaa olla sellanen "pullamössö tiimi kaikkine hurjine huoltoautoinee ja loppumattomine varaosineen."

Jätetään se todellinen "motor sportti" sitten sellasille todella varakkaille herroille.

Vai mitä on mieltä asiasta tää nuori ja ilmeisesti vähän tyhmäkin;-)
Miust ehkä ois järkevämpää ajaa 2:n auton porukassa, ja nimen omaa ajaa eikä kulettaa railerilla, raileri kuuluu formuloihi ja mikroautoihi, ainakii miu mielest ja saa ihan vapaast olla eri mieltä, jokainen saa miu puolest harrastaa mite haluaa ja mie haluun ajella vanhoilla paskoilla sirkkelin terät alla :-)


Viimeksi muokannut Calmari : 27.05.2012 20:30 Perustelu: kirotus viheet
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.05.2012, 21:04
JPK JPK ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 07.07.03
Sijainti: Haarajoki, Tuusula
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Miust ehkä ois järkevämpää ajaa 2:n auton porukassa, ja nimen omaa ajaa eikä kulettaa railerilla, raileri kuuluu formuloihi ja mikroautoihi, ainakii miu mielest ja saa ihan vapaast olla eri mieltä, jokainen saa miu puolest harrastaa mite haluaa ja mie haluun ajella vanhoilla paskoilla sirkkelin terät alla :-)
Joskus se laatokka kierrettiinkin ajamalla, myös siirtymät. Ja se olikin paljon fiksumpi järjestely. Silloin ainakin ties ajaneensa ja se myös rajoitti hiukan autojen rakentelua.
Jotkin teamit kyllä silloinkin salaa kuljetti kilpurinsa umpikaappi kuorma-autoissa siirtymillä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.05.2012, 21:30
arska4x4:n Avatar
arska4x4 arska4x4 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.03
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 1.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JPK Näytä viesti
Joskus se laatokka kierrettiinkin ajamalla, myös siirtymät. Ja se olikin paljon fiksumpi järjestely. Silloin ainakin ties ajaneensa ja se myös rajoitti hiukan autojen rakentelua.
Jotkin teamit kyllä silloinkin salaa kuljetti kilpurinsa umpikaappi kuorma-autoissa siirtymillä.
joo, 1250 km tuli kilpurin mittarii sillon, pisin siirtymä tais olla joku 250-300 km
__________________
arska #1 Montenegro Off Road Club
#163 SLCK
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.05.2012, 22:18
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs down

Pojat on lähteneet seuraamaan kisaa, ei ajamaan kilpaa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Miust ehkä ois järkevämpää ajaa 2:n auton porukassa, ja nimen omaa ajaa eikä kulettaa railerilla, raileri kuuluu formuloihi ja mikroautoihi, ainakii miu mielest ja saa ihan vapaast olla eri mieltä, jokainen saa miu puolest harrastaa mite haluaa ja mie haluun ajella vanhoilla paskoilla sirkkelin terät alla :-)
Aiemmin Ladoga oli eräänlainen "hardcore safari" jossa pärjäs tavallisella offipelilläkin, mutta nykyisin voitosta ajavat erikoisrakenteiset kisapelit ja kilpailustakin on tullut nopeuskilpailu erillisine erikoiskokeineen ja siksi vanhasta normi liikenteen seassa tapahtuvasta "koheltamisesta" on luovuttu turvallisuussyistä.

Olis muuten sullakin ollut siitä traikusta huomattavastikin hyötyä kun kerran pelit laukee jo ennen kun ehtii eds kisapaikalle Ei olis ainakaan tarvinnut hinurilla "raatoa" kotimaahan rahdata.

Jos lähdetään Ladogaan samalla tavalla kun Paratiisiin safarille, silloin kait on sama miten laitteet toimii, mutta jos tosissaan aikoo kisaa ajaa niin vähintä mitä autolle ennen kisaa tehdään niin käydään moottori ja tekniikka läpi mahdollisten vikojen eliminoimiseksi. Ja kisassa tarvitaan aina myös huoltoauto, ei tuollaiseen kisaan kukaan järkevä lähde "soolona" (= ilman huoltoa) kilpaa ajamaan. Ladoga ei enää ole mikään "safari" vaikka vakioautoluokkakin siellä vielä mukana onkin! Paratiisioffailut ovat eri tapahtumia vaikka varmaan rankkoja nekin
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.05.2012, 10:20
Calmari Calmari ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.11.04
Sijainti: Suomen Texas, .
Viestit: 1.967
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Aiemmin Ladoga oli eräänlainen "hardcore safari" jossa pärjäs tavallisella offipelilläkin, mutta nykyisin voitosta ajavat erikoisrakenteiset kisapelit ja kilpailustakin on tullut nopeuskilpailu erillisine erikoiskokeineen ja siksi vanhasta normi liikenteen seassa tapahtuvasta "koheltamisesta" on luovuttu turvallisuussyistä.

Olis muuten sullakin ollut siitä traikusta huomattavastikin hyötyä kun kerran pelit laukee jo ennen kun ehtii eds kisapaikalle Ei olis ainakaan tarvinnut hinurilla "raatoa" kotimaahan rahdata.

Jos lähdetään Ladogaan samalla tavalla kun Paratiisiin safarille, silloin kait on sama miten laitteet toimii, mutta jos tosissaan aikoo kisaa ajaa niin vähintä mitä autolle ennen kisaa tehdään niin käydään moottori ja tekniikka läpi mahdollisten vikojen eliminoimiseksi. Ja kisassa tarvitaan aina myös huoltoauto, ei tuollaiseen kisaan kukaan järkevä lähde "soolona" (= ilman huoltoa) kilpaa ajamaan. Ladoga ei enää ole mikään "safari" vaikka vakioautoluokkakin siellä vielä mukana onkin! Paratiisioffailut ovat eri tapahtumia vaikka varmaan rankkoja nekin
No miul oli luokkana Discovery mikä miust aika kaukana ees safaroinnista, todennäköisesti ois pärjänny vakio samaralla :-)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.05.2012, 12:23
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Nikolla moottori vaihdettu ja pelittää.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.05.2012, 13:16
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Nikolla moottori vaihdettu ja pelittää.








HYVÄ NIKO!!! jätkä ei vaan luovuta zemppiä.
__________________
puukko 2
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.05.2012, 16:36
liisi:n Avatar
liisi liisi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.05.04
Sijainti: Uusimaa, Finland.
Viestit: 441
Perusasetus

Tilannetiedotusta, kentät on aika huonot eivätkä meinaa saada yhteyksiä minnekään. Kiisselin traileri kolmipyöräinen joten Pekka ajaa nyt sitten siirtymätkin kilpurilla Miehet kunnossa, auto kunnossa (yksi raidetangon pää vaihdettu), huolto kunnossa. Siirtyvät tänään illalla rantaleiriin ja huomenna ajetaan biitsipätkät.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.05.2012, 17:52
keepe keepe ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 28.05.12
Sijainti: suomi
Viestit: 8
Perusasetus

Onko kellään tietoa tämän päivän ajosta, vieläkö ovat pätkällä?
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
laatokka, ladoga, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ladoga Trophy Four Wheelerissä timmy Tekniikka & Jutustelu 1 04.06.2011 20:40
Photo report from Ladoga Trophy 2008 Avtokosmos Tekniikka & Jutustelu 6 05.06.2008 19:37
Beach Racing from Ladoga Trophy Avtokosmos Tekniikka & Jutustelu 3 05.06.2008 19:31
Ladoga Trophy 2007 LaaLaa Tapahtumat 56 10.07.2007 14:11
Ladoga Trophy 2005 Jörmelö Tapahtumat 19 15.11.2003 16:36


Sivu luotu: 15:52 (GMT +2).