![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jossei sopivaa kiinnityskohtaa ole, niin sehän pitää rakentaa... Tai käyttää ankkuria. 8000-9500 lbs huitteille on ihan hyvä vetokyky, mulla pajerossa 13000lbs ja sillä irtoaa ihan hyvin, hitaasti tosin. Mutta kenelläs perkeleellä on jumissa kiirus? (urheiluautoilijat erikseen..)Riiput voi tosiaan kasailla itsekin, muistaa vaan sen keskituen jos meinaa pidennellä paljonkin. Kelpaa sillon insinöörillekin helpommin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
No nehän pittää silloin rueta tekemään kun tullee soppeli väli hommissa.
ja se vinssi pittää rueta hommaamaan ja rakentellee jonnisorti puskuri keulille jossa vinssille paikka. minkäs näkösiä ankkureita sitä porukka käyttääpi "aakeilla laakeilla" missä ei saa muute vetua? |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jaahas, nyt tuli pihalle pätkä pajero
koneesta kansi irtaallaan, runko päällisin puolin suhteellise ok kunnossa. koriltaan aika laho, koria korotettu jonni verra. saas nähä mite sille keksiipi, lyökö osiksi vai rakentaako jotaki pikku kivvaa(riippuupi saako entine omistaja hommattua paperit). huomenna hakia kumminki ehejä kansi varuiksi teki mitä teki.. l200:selle ei oo tapahtunu mitään muutako soittimen vaihtoin ja kovaa ajua. jos sitä joku päivä kerkiäisi sitä soppelia lattaa hakemaa takariippu värkiksi
|
|
#4
|
|||
|
|||
Taidampa tietää...Lainaus:
Vinssiksi sit meiluten vähän "iso", kuin "pieni". Eli kuten JJ90:lläkin on mainittu "iso". |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sieltähän se. tiijäkkö autosta enemmänkin?
|
|
#6
|
|||
|
|||
Jaa...
jaa... En, mutta mietin et haenko ittelle ja teen pihalle työkoneen. kanisahn ois itellä ja tiivisteetkin valmiina. Mut pitäs muutkin autot saada pihalle ja pois vähän ennen uusien haalintaa.
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Joo pätkään papereita hommannut ja varaosakoneesta kannen riipassu pois niin saa käyttää sen pajalla tarkastuttamassa ja venttiilit hiotuttamassa. huomenna laittaa yläpään tiivistesatsi tilaukseen ja jakopään hilippeet myös. mitehä tuo hönkis karretin t03? ku ei vakio turbua oo mukana tullu vaikka piti tulla.
eli pahasti näyttää siltä että l200 jää tuommosenaan käyttis peliksi ja pätkästä tehhään mukava rymy kampe ![]() semmone tuli mielee että sehä ois nätti kahtua tuo runko ja tehä kansi remppa ku ei oo koria päällä, mitä kaikkia siitä pittääpi repiä irti että saahaa kori rungolta pois? samalla sais sitä koria "vähä" hitsuutella ku ruosteen raiskaama. pitäs varmaa koittaa kuviakin ottaa teille ihmeteltäväksi, lähempäs yrittämään --> |
![]() |
| Luokat |
| l200 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vilkun käyttö | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 18 | 30.04.2010 13:23 |
| Anustappi ja sen käyttö | Laskos | Bees & Honey | 16 | 16.11.2007 11:03 |
| Tiesuolan käyttö... | samisami2 | Chit-Chat | 54 | 23.10.2007 20:41 |
| GAZ ja vinssin käyttö ? | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 27.11.2005 11:35 |
| Etulukon käyttö | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 18.01.2005 09:15 |