Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 21.05.2012, 22:43
Arppa Arppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 12.07.07
Sijainti: Oulu, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Kysy keltä hyvänsä kaverilta kellä on lippis väärinpäin ja Subaru. Niissä on torsenit ja on ne vissiin ihan liukkaalla eteviä pelejä.
Ai onko subarussa torsenit perissä, en ole asiaan edes viittinyt perehtyä vaikka legacyllä päivittäin rullaan, mutta joo kyllä se talvella aivan helvetin hyvin menee hölöautoksi...joskus jollain lumipätkällä joku muutes kysyi että onko subaruissa lukkoperät kun koko ajan oli kuulemma näyttänyt neljällä pyörällä suttaavan, silloin sanoin että keskitasurissa on lukko, muualla ei, mutta en mä tuosta tiedä...mutta mä käytänkin pipoa ja talvella nastarenkaita

Vastaa lainaten
Vanha 22.05.2012, 00:22
RalliJari RalliJari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Iisalmi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arppa Näytä viesti
Ai onko subarussa torsenit perissä, en ole asiaan edes viittinyt perehtyä vaikka legacyllä päivittäin rullaan, mutta joo kyllä se talvella aivan helvetin hyvin menee hölöautoksi...joskus jollain lumipätkällä joku muutes kysyi että onko subaruissa lukkoperät kun koko ajan oli kuulemma näyttänyt neljällä pyörällä suttaavan, silloin sanoin että keskitasurissa on lukko, muualla ei, mutta en mä tuosta tiedä...mutta mä käytänkin pipoa ja talvella nastarenkaita
Ei ou Subaruissa torseneita missään kohin tehtaalta lähtiessään. Perinteisiä kitkalukkoja voi olla etu- ja takaperissä malleista riippuen. Joissain forestereissa takana, turbo impuissa sit joko pelkästään takana tai myös eessä ja turbo legacy:issä ainaki takana.

Edittiä heti perään 'kele, ohan siinä uuvessa takapotku Brz mallissa tosiaan torseni taka-akselilla

Ja joo kovia pelejä ovat menemään Joskus itellä vapari lega oli..

Nii Audi quattroissa (joissa motti pitkittäin) on torseni keskellä ainaki, poikittaismoottorisissa sit taitaa olla haahaa haldexi..

Topikkiin viitaten, ihtee houkuttas kovasti kokeilla seuraavassa maasturissa torseneita eteen ja taakse.

Viimeksi muokannut RalliJari : 22.05.2012 00:23 Perustelu: 'kele
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tml.lukot Unregistered Tekniikka & Jutustelu 23 17.12.2012 19:49
tml lukot Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 20.05.2010 06:47
LJ:n lukot? tojotojo Tekniikka & Jutustelu 12 30.01.2007 20:51
Kam lukot ? RST Tekniikka & Jutustelu 25 21.11.2005 22:00
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38

Sivu luotu: 08:39 (GMT +2).