![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
voi hitto et on syntine ajella ku koko aja tuntuu et ei tää oo kilvissä ![]() koko päivä ajeltu takaveto reittejä. äske vinssailtii maailman hitaimmalla vinssillä 3 täys kasvusta kantoa pihaa rumentamasta eli töihi pääs heti ![]() ei siis juur multinee vaa vähä oli jo kaatuessaa irvistäny ja 1 ol kokonaa irtaallaa. oiskoha kymmenkunta viel naarattava + entine kasa joku 20 kpl.. näist saa hyvän kokon jussina ![]() huomen ku heräilee tarvii lähtee tekee koko pohjan vaippa ja naru kidalle joku jännä kiinnitys ku ei käynykkä rulla kidan pultteihin. ja sit guvia: johokki treadii varmaa tänki jo pannu mut taas se piti käyä itteesä kiusaamas.. ja muistaakos kukaan mikä volvo tuo on? 4x4 , jalka lava vermeet ja pilkille paikka. kyl vaa ois naseva projekti! ja ois kuletus kalustoki sit omastatakaa ja riittäs korttiki ![]() ja mitäs pampuloita tuol taustal näkyy?? perkule ei viel pääse kyntö hommii märältä tuntu pelto. pikku 3 ja lapa lattias. kyllä.. oli hauskaa![]() postikortti kuva ainesta ![]() ei noussu. on se ku omaa piha tietäkä pääse ylös ![]() parasta vapaa ajan vietettä: pirkkaa & kattelee ku vanhat koneet tekee töitä ![]() EDIT:! ja tuoho volvooha sopis tietty VALMET 611!!! ... ööh VOL-MET??
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 12.05.2012 20:12 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
pane sinne valmettii switserin turbo mikä on alkuperäinen niissä koneissa niin löytyy tehoo tartpeeksi kun on sytöt ruuvattu täysille ja vaihda 5 reikäset suuttimet tilalle.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
411 B/jeep orggis pumpussa on vain 8 mm elementit, se ei viritettäessä kauhean pitkälle riitä. Uudemmassa 411 C/jeeppi pumpussa on jo 9.5 mm elementeillä oleva pumppu, eli sama kuin ahdetuissa koneissa. Tässä koneessa on myös ahtamattoman koneen männät, eli ei ole ylemmälle puristusrenkaalle valurauta tukea. Kovalla kiusaamisella nousee rengas männän päälle. Tosin jeepin pieni paino keventää moottorin kuormaa. Veljen valmet 800 pyöräkone painaa 8750 kg kuivana ilman piikkejä tai kauhaa, 411 BS koneella on siellä vähän enempi töitä...
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tosijaa ne 5 reikä suuttimet sinne konheesee, sitte vaikka kahtelet 8400 sarjasesta valametista turbon ja pumppuun sitte isompaa elementtiä nii alakaa olemaa hönkyä. tuo 8400 turbo riittää siihe 210hv 6.6L koneessa että alakaa ratkaisevasti ahistammaa ommaa mieltä..
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
tänä yönä pitäs ruveta ajelee kohti satamaa. tupla tupakinsytytin mokkula asentamatta (namulaattori&cooleri) ja venttiilinkopan tiiviste!
viddu se piti ja piti vaihtaa talvella .. no nythä se vuotaa suht miehekkäästi. vametin tiskiltä uus korkki/kumi tiiviste +4 kumi tötsää=20e ei paha.etu vinssistä meinaa unehtuu kaapelit ja ohjaus.. eli normal katastrof enne lähtöä. reissaamist ajatelle tää flatbed on kyl iha hanurista iha paska![]() koppi autol kaik mahtuu käteväst senku viskoo. laiva paikan varasin ilma katto telinettä ni men henkilö auto paikalle, tosin en es muistanu sillo tilailles et moine hökötys on tulos eli satamas irrotus..nii juu eihä tähä ny heti mitää turpoa tarvii! syöttö ruuvvia kopeloin ku iha oikeest ei kestäny ees liikenteen peräs mitekään.nii vähä tuos oli ruuvvi auki ku mahollista.. nyt tuntuu jo paljo virkeemmält mut ei siis oo tappiisa väännetty sellai sopivasti et tietää et on dieseli
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Laita sitten uusilla M10 nylock muttereilla se koppa kiinni. Jos ei oo nylock, niin tihkuu kierteen välistä kopan päälle. Ja aukee tärinästä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#7
|
||||
|
||||
Iskarit?
Jokos ne iskarit on kummastakin päästänsä kiinni?
t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |