Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.05.2012, 08:28
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Postailin tonne kuvaan mut kopsaanpa siitä tähän omat:

En mäkään tästä nää kun kolme... No tarkemmalla tiirauksella on neljäskin, jollei se sitten oo perspektiivin kokemisen erhettä. Kenties ehkä viideskin saatto löytyä.

Jännityksellä odotetaan koska aletaan paljastelemaan ja voidaan verrata mitkä oli ne tarkotetut ja mitä kukin löysi ja mitkä oli vaan harhaa

EDIT: topicissa on jo listattu joten listaan ne omat löytämäni tässä:

1) ohjausvarsi todella jyrkässä kulmassa
2) ohjausvarsi ei oo samassa kulmassa panhardin kanssa
3) ohjausvarsi ja panhardi eri mittaset
4) jakarit näyttäis menevän eri suuntiin
5) jousien yläpäät on leveemmällä kun alapäät, varsinkin vasemmalta voi tipahtaa pohjaanlyöntivaimentimen ohi sopivassa vauhdikkaassa ojanylityksessä tai kiveltäpoistumisessa

En ottanu minkäännäköstä kantaa pinionin kulmaan tai casteriin, koska mun silmät ainakaan ei tosta casteria oikeen hahmota, enkä osaa sanoa oisko kardaanin yläpäässä tuplaniveltä.

Noin jyrkässä kulmassa jakarien kanssa käy sisäänjoustossa jännittäviä muutoksia vaikka kaikki erhevirheet korjattaiskin, mutta tämmösellään varmasti vähintäänkin jännittävä ajettava.

Lisähuomiona valtaosa mun autokokemuksesta on noista pikkuautoista joissa kuski ei ole mukana eli perstuntumalla ei voi korjata mitään. Auton pitää toimia fiksusti koska sitä katellaan jostain sadan metrin päästä ja koitetaan arvata mitä alustassa tapahtuu. Vastaavasti kuskin mukavuudesta ei juuri tarvi piitata eli niin kauan kun sillä mennään haluttuun suuntaan on kaikki hyvin, vaikka sitten vähän vatkaiskin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.05.2012, 08:43
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

niin joo, se pittää huomioida että alusta on ns ulosjousto maksimissa tuossa.
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.05.2012, 11:08
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Sen verran casterista että lehtijousinen berttakin rupesi woblamaamaan ja ainoastaan aura nokalla sen jälkeen kun pistin jousien takapäähän 50 mm korotuksen ettei se olisii auran kanssa kumityynyillä.

Tosin löytyi vielä toinenkin juttu, eli laakerit oli hieman löysällä.

Tätä ennen ei woblannu vaikka pari vuotta tuli ajettua samalla rengastuksella ilman ohjaus iskariakin. Ja renkaat on normaalit 35/12.5- 15...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan kaupat tehty saa poistaa Kankku O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.07.2009 20:14
M: hj:n vakio alusta! mitsu L200 vakio alusta + ALPO O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 07.02.2007 10:38
LJstä avo tai pickup? Nyt on tehty KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 17 26.11.2006 19:52
3b:hen tehty turbo? Tekniikka & Jutustelu 25 30.09.2006 18:35


Sivu luotu: 14:16 (GMT +2).