![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Onko se noin mustavalkosta? eikö siinä samalla iskarin liikkeen nopeus pienene samalla kertoimella kun vipuvartta muutetaan. Harvalla maasturilla vedetään hirven kovaa ja samalla käytetään 100% joustovaroista, ne on jo sit takavetosii ameriikassa. No enivei rupesin vaan pohtimaan asiaa kun ite en oo saanu ranchoja ajettua edes kädenlämpöseks vaikka jotain onnetonta yritystä on ollu, mut ei mulla ookkaan cantileveriä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]() Ei tietenkään nämä kaksipyöräisten jutut ihan yksi yhteen tietysti mene autopuolen kanssa, mutta periaate on sama jos aletaan vipuvarsilla pelaamaan. Kuten kaikessa, tässäkin on omat edut ja haittansa; pitää sitten itse päätellä mikä on paras omaan käyttöön. edit: Tuli muuten mieleen, muutama vuosi takaperin kun painelin vuokraamon Wranglerilla "riittävää" vauhtia pitkin röykkyisiä hiekkateitä Las Vegasin lähettyvillä vuorta ylös- ja alas, niin koitin huvikseen mäen juuressa etuiskareita. Kyllä ne oli sen verta kuumat että kädellä koskettaessa meinasi polttaa. Toki ulkolämpötilakin oli reilut +35 että viilennys ei ollut ihan optimaalista ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 27.04.2012 18:47 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mä ajoin kerran faijan ladalla ulan batorissa pakkasella niin iskarit oli ihan jäässä!
![]() Viimeksi muokannut veijon-esso : 27.04.2012 21:27 Perustelu: paikka lisätty |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ..mutta vittuilut sikseen, olosuhteet, toteutustapa yms. vaikuttaa aika lailla. Perus metsäajossa tai vähän vauhdikkaammassakin niin eipä täkäläisissä lämpötiloissa ja oloissa ihan helpolla tule probleemia vastaan iskarin lämpöjen kanssa vaikka olisi jotain vipuvarsiviritelmiä. Pääasia on että homma toimii kuten on ajateltu.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 27.04.2012 22:08 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Toyota Carina 2 VM-1987 takatolpat iskareilla ja jousilla | Juspe88 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 06.04.2012 06:46 |
korotus iskareilla | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.03.2009 22:45 |
L-200:sen ropaamista/joustoja | Lavamitsu | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 11.08.2008 19:47 |
Joustoja | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.03.2004 20:41 |