![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Heivasin alkuperäiset 25-8x12 kummit edestä pois, ja laitoin takapyörät 25-10x12 eteen. Orkkis etupyörä on muuten noin 23 tuumaa korkea, vaikka kyljen tekstit väittää muuta. ![]() Katteet ovat tosiaan kovaa muovia. Takapään olen saanut uuteen uskoon, pieni pakki puuta päin talvella riitti.
|
||||
|
||||
![]()
ja pysyy ilmeisesti ihan huvin vanteilla ja mahtuu kääntymään?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uudet kendat takana auttoivat paljon etenemistä. Nuo takaa otetut wan da-merkkiset kummit nostivat keulaa, ja auttavat vähän. Leveillä renkailla ei niin uppoa pehmeässä.
|
|||
|
|||
![]()
Odesista ei o kokemusta, mutta kinkki mönkijä Linhaisat kyllä. Ne jotka haukkuu nuita kineksiä ei joo toella välttämättä ole kokenut enempää kinkeistä kuin mönkkäreistä yleensäkään!
Toi mun kinuski on ollu nyt, vissiin kolme vuotta ja toimii kuin kello... Katteet on rikiti, kun ei kestäny ajaoa vasten suomalaista visakoivua.. Lankomiehen kanssa ylleensä offailaan yhessä ja sillä on se mainio can-am 400 cc.. Sille häviän voimassa, mutta muuten eisitä metässä huomaa.. Ja enemmän sillä on ollu omassaan vikoja ku mulla. Sen warnin vissi (joka oli vakiona ostaessa) meni poikki jo ekena talvena. Samaten sen etulevy porsi, oli niin hepposta kamaa. Eli mulla ei ole kyllä kiinan mönkkäristä kuin hyvää sanottavaa. Pakko myöntää että kiinalasiten laatu on saavuttanut jo meidät, ja joissakin menee muuten jo ohi ja komiasti! Valitettavasti suomalasiten ittensä työn laatu alakaa monesti olla melko paskaa. Yritetään kiireellä tehä hirveesti voittoa. Oho meni offitopikiks.. Kiitos ja anteeks. |
|
||||
|
||||
![]()
Pikku vinkki Odes kuskeille...
![]() Alkuperäinen Odes öljynsuodatin maksaa suomessa 7-10 euroa + toimitus kulut päälle. Mutta Odesiin käy Hondaan tarkoitettu KN-113 öljynsuodatin: http://www.knfilters.com/search/prod...px?Prod=KN-113 Tuommoista "konna" suodatinta saa halvalla esim Ebaystä. Itse tilasin sellaisen talvella, ja nyt se on paikoillaan. Maksoi muistaakseni noin 5 e omaan postilaatikkoon toimitettuna. Tietysti orkkis Hondan suodatinkin käy, mutta tuota K&N putsaria myydään enemmän Ebayssä.
|
||||
|
||||
![]() Pientä Odes päivitystä... Nyt on joka nurkassa ketjut alla. Koska kyseinen mönkijä on melko arvokas sijoitus, niin ketjut ovat huippulaadukkaat ja kalliit Biltemat. ![]() Huomaa pitkät pyörän mutterit. Lähikuva muttereista. Ne ovat ihan tavalliset pitkät mutterit, joihin olen sorvannut toiseen päähän kartion vanteelle. Kierre tavallinen harva M10. Kahdessa mutterissa jo vähän jatkoa asennettu. Ta-daa, paripyörä mönkijä. ![]() Koeajo vahvisti spekuloinnit, keula ei uppoo niin herkästi, ja kyllä tempoo ohjausta. ![]() Mutta paljon paremmin menee nyt lumessa. Kun tulee plussan keli, niin uskon pysyvän paremmin pinnalla. Kaksi uutta 8x12 takavannetta löytyisi vielä, mitähän niille keksisi... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Päheetä!