Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.04.2012, 10:43
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti

Mulla on ollut jo usemman vuoden ns. "xyz 360 view".
Jonka seurauksena olen huomannut että meidän SUOMI ns. "lintukoto" onkin SUOMALIA.
Auttaa huommattavasti kun kykenet näkemään asiat joka suunnasta, valitettavasti sun kommentteja rivienvälistä luettuna taidat olla "aika sinisilmäinen" eli kanattais alkaa ajattelemaan omilla aivoilla ja ottaa ns. "maalaisjärki käyttöön".

PS.
Toivottavasti sua ei ahdista.
suomessa on kulttuuri jossa yksi idiootti sanoo jotain ja kymmenen muuta idioottia on aina samaa mieltä kun ei pysty itse ajattelemaan, jos joku uskaltaa sanoa oman mielipiteen tai olla erimieltä niin leimataan heti "sinisilmäiseksi tai omilla aivoilla ajattelemattomaksi...
Sun kirjoituksissa huomaa heti että sun suomi on yhtäkuin helsinki ja Halla-aho suomen jumala, eikö se ole aika ahdasmielistä. En ole missään kohtaan väittäny ettei ulkomaalaiset tee rikoksia, kyllä varmasti somalit tekee samanlailla rikoksia suomessa kuin suomalaiset somaliassa.
Jos sua alkaa ulkomaalaiset ahdistamaan niin muuta tänne maalle, tummaihoisia ei näy eikä kuulu ja voi elää omassa rauhassa ja on aikaa ajatella maalaisjärjellä

PS. mua ei todellakaan ahdista, oon vaan aina tykänny vähän sohia kusiaispesää jotta näkee kuinka alkaa kuhisemaan, yleensä on aika hyvin alkanu
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 02:14 (GMT +2).