![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Valitettavasti vitsistä ei ollut kysymys
Lainaus:
![]() ![]() ![]() taputtelemassa ![]() ![]() ![]() ![]() Jokainen ken haluaa saa olla "aasilaput" silmillä jos haluaa. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012...51958_uu.shtml http://www.hs.fi/kaupunki/aihe/laajasalonperhesurma/ |
|
|||
|
|||
![]() Vakavia aiheita noi linkin otsikot....Lainaus:
ns. "humanitäärisestä avusta" kirkkaille tai himmeille. ![]() ![]() ![]() ![]() Mulla on ollut jo usemman vuoden ns. "xyz 360 view". ![]() ![]() ![]() Jonka seurauksena olen huomannut että meidän SUOMI ns. "lintukoto" onkin SUOMALIA. Auttaa huommattavasti kun kykenet näkemään asiat joka suunnasta, valitettavasti sun kommentteja rivienvälistä luettuna taidat olla "aika sinisilmäinen" eli kanattais alkaa ajattelemaan omilla aivoilla ![]() ![]() ![]() Paha sanoo mikä ajaa ihmiset linkin mukaisiin tekoihin. ts. Ketään et voi omistaa ja mitään et täältä mukaan saa. ![]() ![]() ![]() ![]() Ja sen minkä todella omistat (materiaa) voit antaa sen pois. PS. Toivottavasti sua ei ahdista. ![]() ![]() ![]() ps.ps. Alkaa "kynä" eli yks nappinen näppäimistö savuamaan näin La-iltana muutaman saunakaljan jälkeen. Eli vettä näppikselle...... ja tämä oli tässä mun osalta..... ![]() ![]() ![]() Pahoittelen jos joku on kirjoituksieni vuoksi pahoittanut mielensä. ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut H_Nietu : 21.04.2012 23:47 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sun kirjoituksissa huomaa heti että sun suomi on yhtäkuin helsinki ja Halla-aho suomen jumala, eikö se ole aika ahdasmielistä. En ole missään kohtaan väittäny ettei ulkomaalaiset tee rikoksia, kyllä varmasti somalit tekee samanlailla rikoksia suomessa kuin suomalaiset somaliassa. Jos sua alkaa ulkomaalaiset ahdistamaan niin muuta tänne maalle, tummaihoisia ei näy eikä kuulu ja voi elää omassa rauhassa ja on aikaa ajatella maalaisjärjellä ![]() PS. mua ei todellakaan ahdista, oon vaan aina tykänny vähän sohia kusiaispesää jotta näkee kuinka alkaa kuhisemaan, yleensä on aika hyvin alkanu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
No TUO ei nyt pitänyt paikkaansa sitten YHTÄÄN! Vaikka katsottais mistä vinkkelistä ja minkä värisen nahkan takaa, niin jos yhtään tietää näidenkin kahden maan oikeuskäytäntöä ja RANGAISTUKSIA niin jokainen osaa ynnäillä päässään että somaliassa vaan ei uskalla suomalainenkaan tehdä niitä rikoksia...jos nyt jostainsyystä sinne olisi eksynyt, tai ei se ainakaan tule siitä enää tänne kertomaan. |
|
||||
|
||||
![]()
Näkyy täälläkin olevan raiskaavien somalien rakastajia, liekkö homoja jotka näkevät märkiä unia niistä?
Muuten ei raiskaajia voi puolustella jos ei tekis itse ottaa niiltä suihin metsässä. Nuoren tytön elämä pilataan ja EPÄILEMPÄ ettei korvauksia maksa kuin suomalainen veronmaksaja tässäkään tapauksessa. Ehdonalaista joopa joo ..... Mikä panee puolustelemaan afro alkuperää olevien rikoksia, onko ne vittu saatana perkele jumalauta jotenkin lievempiä rikoksena kuin muiden? ps. isäni oli sotaveteraani (tied.au) tämän paskan takiako se siellä soti? alkuperäisestä tekstistä poistettu 98%
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Monesti perustelu on se, että kun suomalaisetkin tekee rikoksia. Mikä vitun perustelu se on, että mamujen rikokset tulisi sallia kun suomalaisistakaan rikollisista ei päästä eroon. Raiskaajien puolustajat pitäsi laittaa pieneen koppiin jonkun vuoden eristyksessä istuneen väkivalta raiskaajan kanssa ja sanoa sille et tappaa ei saa niin muuttuisi se käsitys saatana.
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]() Sorry et oli vielä pakko kommentoida....Lainaus:
Eli Afrikkailsessa kultturista katkaistaan käsi pienimmästäkin varkaudesta kun jäät kiinni, varastat tikkunekun tai miljoonan. Tänne ne tulee rikoksia tekemään sekä elämään sosiaaliavustuksilla jotka sina, minä ja kaikki muutkin maksamme veroina SUOMALIAN valtiolle, koska meidän kultturissa rangaistuskäytäntö on paljon lievempi ja avustuskäytäntö on erittäin avokätinen. Ja näistä raiskauksista: Kummassakin kultturissa on selvä raja tuheron saamisessa ja väkisin ottamisessa ![]() ![]() ![]() Tummilla vaan himmenee oikeuskäytäntö täällä SUOMALIASSA kun heidän näkökulmasta sitä ei täällä ole ollenkaan, koska rikoksista ei rangaista ruumiilliseti niin kuin heidän kulttuurissaan ja tuomiot täällä on huomattavasti laimeampia. Ei muuta kuin "paskamajoja taputteleen" ja "humanitääristä apua antamaan" vaikka naapurille ![]() ![]() ![]() Jos jollain on eriäviä näkökulmia asiaaan niin sana on vapaa. Viimeksi muokannut H_Nietu : 22.04.2012 22:29 |
|
|||
|
|||
![]()
Nonnii tulihan se sotaveteraani korttikin sieltä...
![]() ![]() ![]() KAIKKI KUNNIA SOTAVETERAANEILLE, olen aina osallistunut keräyksiin ja lahjoittanut rahaa kun olen voinut jotta veteraanit pääsee kuntoutukseen ym ym, tehkää tekin samoin koska suomen valtio vitut välittää heidän kunnostaan. Mutta tuskin kukaan sotaveteraani ajattelee että tuli turhaaan sodittua kun nykyään tänne tulee maahamuuttajia, eiköhän se sota johtunu ihan muista syistä. Jälkipolvi itse ottaa marttyyrin aseman ja itkee omaa kohtaloaan kun pappa on joskus ollut sodissa. Ennen oli miehet rautaa ja nykyään vaan valittavia paskahousuja saatana. Ja kuka väittää että somaliassa ei muka tehdä rikoksia ? nyt vähän faktoja haltuun. Afrikka on yksi väkivaltaisimmista ja rikosmääriltään suurinpia maita. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hatarasti tähän liittyen.....Dubaissakin on kunnon tuomiot ja lähtö tulee jos räplää vierasta ritolista!-> http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...89805_ul.shtml |