![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Se vw/audi (90 asteen) V6 pannu on melko leveä paketti. 2.8 30 valve on 85 cm leveä. 2.4 on sama kone lyhyemmällä iskulla.
Vanhemmat 2.6 ja 2.8 12 valve koneet voivat olla pari senttiä kapeampia. VR6 koneista (15 astetta) en paljoa tiedä. Lisäksi löytyy VR5. ![]() Yksi ehdotus lisää kehiin, rellu/pösö/volvo 2.7 V6. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Vakiona 130 hv. Lisäksi painava ja vanha. Roverin kasi on paljon kevyempi ja helpompi löytää.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Eipä voi suositella edes harkitsevansa tuollaista vr6 pataa, maailman herkimpiä kansiarkoja patoja.
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
väliin velipojan kans naureskeltu että sitten ku se mällä ton ATR
![]() niin siitä vois laitta susukin ton 2,2 vtec koneen, jo jaksais susuki jauhaa, 215hv ja kierää vakiona 8000r/min. alu lohko, ei painakkaan kauheesti, ja vääntää alhaaltaki tosi hyvin... |
#30
|
|||
|
|||
![]()
ei varmaan tehokkain eikä kevein, mutta varmasti halvin, erittäin yksinkertaista perustekniikka, paras osien saatavuus, löytyy laatikko vaihtoehtoja ilman turausta jne. eli chevyn V-6 4,3 L
painoa intterkuukkelin mukaan noin 200 kg ja tehojka versiosta riippuen 145-200hv. löytyy vaikka minkälaisia palikoita jos on tarve virittää ja muutenkin varaosien saatavuus ja hinta kohdallaan. taitaa saada parhaimmillaan muutamalla satkulla toimivan koneen apulaitteineen. jos on painoa enemmän niin saa sillä enemmän kuutiotilavuutta ja sillä on merkitystä...... http://www.novak-adapt.com/knowledge...l_block_v6.htm |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Nojoo... Kansi hieman ongelmaherkkä. Eikä halvin rempattavakaan mahdollinen kansifeilu..
|
#32
|
|||
|
|||
![]()
Onko sen pakko olla kutonen?
esim. Bemmiltä parin litran nelonen automaagisena. Eikö se teho olis pareen ottaa turbolla kuin tilavuudella? Sais keveemmän paketin ja soppelilla hyrrällä mukavamman ajettavan.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#33
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#34
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Mutta jos metsäpeliä rakennetaan bensakoneella niin turbot ei mielestäni oikein ole toimiva juttu. Koneen pitäisi vääntää suht heti ja alhaalta että on jytyä lähes tyhjäkäynnillä. Tietysti turbovehkeenkin voinee virittää niin että melkein heti tulee puhallin mukaan, mutta ei se ilman kaasun käyttöä oikein herää.. Koneenahan bemarin vanhat neloset on perkeleen hyviä turbottaa, mutta ehkä on parempia noihin katusportteihin kuin metsään. Tämä siis vain minun mielipide.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Kuis chrysler voyagerin 3,3L V6.
Ois tommottinen tyrkyllä,tosin ilman laatikkoo. Hinta ois nouto+laatikko ölppää
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua. Istun tai kävelen, Pylly päästää sävelen! RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet LA CH 31 TT eli Tupla TEE www.wuoksioffroad.com montenegro offroad club #98 |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Jos raha ei ole ongelma=4995E ja tehoa=350hp on oikeasti tarvis niin Seevu ls1+th350+joku lyhyt jakis.
|
#37
|
||||
|
||||
![]()
Tuo voyager 3.3 olisi kyllä kestävä ja pieni moottori, takaveto/nelikko laatikon löytyminen siihen hieman haastavampaa. 2007-2011 Wranglerit käyttäneet 3.3:sen isoveljeä 3.8L v6. Tosin niistäkään ei löydy vaijeri ohjattua lootaa kysyjän tarpeisiin. Yksi vaihtoehto olisi Ford 4.0 V6 joita löytyy halpoina Aerostarien konehuoneista, siihen perään Explorerin tai BroncoII jakari niin siinä olisi valmis paketti.
|
#38
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
- eskimo kaenuusta |
#39
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Kaverilla oli 264 volvo, ja ei hänkään oikein tuota rellua ylistänyt. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#40
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ja mulla olis joutilaana 160hv versio ja mikä tärkeintä, sen saa HALVALLA. |
#41
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
264 ( arkalleen oli hurreista tuotu 244 GLT, 2,7 V6) oli joskus vuoden ja 15 litraa satasella, oli lappu lattiassa tai pintakaasulla köröttelyä....164:een verrattuna (B30) nuhasemmalta vaikutti eikä juuri eroa uudempiin Vulvan ruiskunelosiin huomannut, paitti kulutuksessa. ![]() Yleensäkkin välttäsin kaikkea missä on K- tahi KE- jetti, vaikka vanha ässämursu huilaakin tallissa. Sähköruutalla ei varmaan teho ainakaan tippuis ? ![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#42
|
|||
|
|||
![]()
Ei kelpais 350Z:tan moottori? Eli ois V6 ja 3,5 litraa, sekä tehoo reilusti vakionakin....
|
#43
|
||||
|
||||
![]()
Hihna pyörittää pakonokkia. Kansien takapäässä on imu ja pakonokkien välillä ketju, jossa on imunokkien ajotus systeemi.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#44
|
|||
|
|||
![]() ford 4.0sohc 207 hv
http://www.therangerstation.com/tech.../4_0_Page.html
tuossa on voimaa ja ,eestitä kokonaisia autoja löytyy koneluovuttajiksi melkein ilmaseks |
#45
|
||||
|
||||
![]()
Mites ois Ford Duratec 2.5 V6 Mondeossa käytetty mosa. On pieni ja kevyt, laatikon kanssa on vain hieman tekemistä... Mutta tekemällä uuden kytkinkopan saa käymään laitteeseen kuin laitteeseen. http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=101617 Tuossa löytyy moinen kone nostettuna sierran konehuoneeseen, laatikoksi sierran oma type-9
Edittinä sen verran, että tehoa on 170heppaa ja 220nyyttöniä vääntöä
__________________
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla |
#46
|
||||
|
||||
![]()
Gm LZ9 3.9 täysalu 240hp 315nm
Ja on vielä nokka lohkossa eli tosi pieni ulkomitoiltaan. Ja halpa http://www.ebay.com/itm/Malibu-Impal...ht_3337wt_1139 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään TEHOKAS TURBO +ahtopainemittari | sami nissinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.07.2009 21:37 |
M: Tehokas yökiikari huutaen | Topi1982 | O/M/V Muut | 3 | 28.04.2008 19:57 |
Bongattu tehokas vinssi | Samick | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.02.2007 21:00 |
RJ 70 tehokas vai ei?? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 04.02.2005 10:34 |
M: Autovahvistin+subbari TEHOKAS!! | Toni | O/M/V Muut | 0 | 07.04.2004 22:00 |