![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tässä suoraan kopioituna prototype luokan pakoputkisääntö: 3.8.7.5 Exhaust Optional, but the exhaust opening from the side or from above must be behind the middle of the wheelbase. Exhaust pipes may not exceed laterally over the body. They may end to the side or to the rear maximally 100 mm before the outer outline of the vehicle. Noise limitation: The volume of the exhaust system may reach max. 98+2 decibel (DMSB near field measuring method)
|
#2
|
|||
|
|||
![]() ![]() Aamulla näky tämä! Ossi on saanut jonkinsortin energiapiikin ja päättänyt hakea Krossin lumihangesta.... tai niin ne lumethan on jo sulanut ympäriltä. ![]() Joka tapauksessa renkaat on pultattu alle, ajoneuvo irroitettu emoaluksesta ja nostettu tuo omavalmiste hytikkavinssi keulille. ![]() Näyttää se sentään autolta, mutta renkaathan ne ovat jotka sen ulkonäön tekevät. ![]() Toi hytikkavinssi ei sitten mahdukkaan keulalle vaikka kuinka yrittäisi. Se on pakko sijoittaa auton muihin rakenteisiin ja tuoda köysi keulalle suojaputkessa. ![]() ![]() Tästä jo kuuluisaksi tulleesta panharditangosta sen verran että nyt jouset ovat pohjassa. Tanko on jopa hieman alaviistossa ja auto nousee max 15 cm. Toivottavasti kulma jouset ajoasennossa ei ole liian jyrkkä... ei kai. ![]() Ilmatikut ottavat renkaisiin kiinni sen vuoksi että takaa puuttuu vielä jarrulevyt. Olishan tää vinssi aika härski tässäkin kohtaa. ![]() Eli tästä tämä sitten jatkuu. Edelleen tarkoitus mennä Klaperjahtiin suorittamaan koeajelut mikäli auto saadaan sopimaan johonkin kisaluokkaan. Ilmeisesti noi renkaat eivät käy joten joudumme turvautumaan pienempiin pyöriin. Käyköhän ne traktorin renkaat... ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
renkaat on kyllä komiat
![]() pari talli iltaa vielä ni valmis. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Joo eipä tämä mikään maailman monimutkaisin auto ole tehdä joten ei tässä mikään kiire tule. Mutta voisi silti yrittää saada ne ihan ensimmäiset koeajot suoritettua tuossa lähimaastoissa, kun kuitenkin jotain lentää ja taas rakennetaan.
![]() Rakentelut jatkuvat paremmin vasta ensiviikolla kun noi Foffit sanelee tulevan viikonlopun tapahtumat. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kyselyikä
![]() Tuleeks eteen "jousitolppien" väliin joku tukiputki? Vois olla ehkä tarpeellinen? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vai haluaako joku alkaa taas piirtelemään ja ideoimaan? ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
mainion näkönenhän tuosta tulee! ja ei tuo kyl niillä rakvaattorin renkailla pilaannu.. klaperjahtia selvitelly kans ku tarkotus mennä myös kokeilemaan onnea jollain autolla mut eniveis raktorin kumeja näkyy olevan siellä aikasta paljon käytössä "proto" vehkeissä
![]() EDIT: 42" isoin koko kisassa...
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
Luokat |
officrossi, porttaaliakselit, putkirunko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota land cruiser rj "crossiauto" | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2011 20:43 |
Myyty Aussie locker HJ, BJ eli tojon isoon perään | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2008 09:47 |
V: Chevy > isoon autotraileriin | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.04.2006 22:17 |
Järeä puskuri isoon autoon | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 14.04.2006 18:33 | |
Isoon Sormuksen Isäntä | mikk0 | URL | 3 | 18.11.2004 20:56 |