![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
aisasta?Kuulin tuossa yhdeltä vaununtekijältä erikoiselta kuulostaneen väitteen, joka meni tähän suuntaan: Jos vaunun aisa loppuu akseleihin pitää se olla pulttaamalla kasattu, mutta jos se jatkuu perään asti saa se olla hitsaamalla koottu/kiinnitetty ja täten myös omatekele.. Tällä tyylillä tehdyt autotrailerit on rekisteröity uusina viime marraskuussa.. Vetopää ja jarrujen todistus tietty oli! Tämän asian aijon selvittää ja alkaa itte tekee jos toi totta vaan on..
|
|
#2
|
|||
|
|||
Olisko apua?Quote:
Siis aisa pitää mennä yhtenäisenä riittävän taakse, ja aisaan ei saa hitsata mitään k.o välillä; minun käsittääkseni aisan saa hitsata kiinni runkorakenteeseen tuon pisteen jälkeen. Ja sitten tuosta lavan etupäästä (ja miksei takempaakin) aisa pultataan lavaan hitsattuihin korvakoihin. Eikö kukaan vetopää/akseli myyjä ole tehnyt 3500kg v-aisalle puolen metrin "aisaa"? Noita reilun metrin mittaisia on vaikka kuinka paljon, mutta silloin tuo pulttiliitos kärryn runkoon tulee pahalle paikalle ![]() P.S Kerrankin löysin Trafin nettisivoilta mitä etsin, eikä mennyt kuin 10min
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tää heppakoppi homma meni nyt puihin kun ei ole akseli ja vetopää yhteen sopivat tai ainakaan papereita ei ole joten saa olla ja tehdään tua iso kärry tässä kun nyt joutaa. Nyt pääsee keskittyy tohon hodariin kun sain tallipaikankin niin saa kototallia tehdä rauhassa kuntoon.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
mä tein tommosen 3500kg kärryn
jostain kuulin/luin tämmöisen väitteen?? 10.7.2011 jälkeen rekisteröidyssä kärryssä pitäisi olla myös peruutusvalot? |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Kyl toi sun kärrys on Tare tosi asiallinen. Mitäs toi painaa nyt sitten et paljon jää kantavuutta. Oliko toi ihan alusta asti omavalmisteinen? minkä akselit?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Quote:
siinä on nyt 20mm vaneri päällä, niin ramppeineen 760kg eli kantavuutta 2740kg pari kaveria teki vastaavat kärryt myös. Teohydraulista on osat hommattu, akselit,aisat,vetopää |
|
#7
|
||||
|
||||
Hiano kärri
Pätevän näköinen kärri Tare, paljonkohan tuli noin kustantantamaan?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
Similar Threads
|
||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Myyty saxi nostin 3500kg | GENOBI | O/M/V Muut | 1 | 07.11.2010 09:07 |
| Ostetaan HJ 60 Vetokoukku 3500kg! | HJ-ARI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 09.04.2010 23:08 |
| Ostettu Peräkärrin kuomu | hoojii | O/M/V Muut | 5 | 02.03.2009 17:06 |
| M: Nelipilari autonosturi 3500kg 700e MYYTY | O/M/V Muut | 9 | 30.12.2007 10:21 | |
| peräkärryn akselit ja vetopää 3500kg | offipete | O/M/V Muut | 3 | 11.01.2006 20:44 |