![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
...ja samalla virvelillä pitäisi pystytä vinssaamaan eteenpäinkin? Saapi olla aikamoinen putki jos meinaa koukunkin saada siitä läpi edes takaisin... vai ymmärsinkö väärin, oliko kiinteästä asennuksesta kyse?
Miten olisi kiinteät lenkit yläkautta, esim. kiinnihitsatut järeämmät karbiinihakat kulmissa joihin saa narun/vaijerin nopeasti kiinni irroittamatta koukkua... tai tarpeeksi isoja leksuja joista koukkukin menee läpi. Eiks kuramatojen keltaisessa Suibassa on jotain sen tyyppistä takakaaressa, siitä idea... Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Narun rasvaus? | härdelli | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 08.09.2009 22:08 |
vinssivaijerin kiinnitys | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.07.2007 19:20 | |
Vinssivaijerin metsäkorjaus? | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.02.2007 18:38 |
Vinssivaijerin rasvaus | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.01.2007 19:45 |
Vinssivaijerin tilalle köysi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.06.2004 11:51 |