![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tarkkana kannattaa olla, ettei aiheuta (kalliiseen) autoon konevauriota. Jos heittää kylmästi E85 tankkiin niin sytytysennakko ja seossuhde on poskellaan.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Joo laihallehan se menee ihan auttamattomasti, mutta eihän käyttöautoilla hurjastellakaan kaasu pohjassa?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Rangelle kelpaa ~30% 95/RE85 mixtuura ilman että ajo pilaantuu. %-luku siis litramäärissä, ei oikean viinaprosentin.
Kylmänä käy pidempään isommalla tyhjäkäynnillä, ajo on muuten ok mutta tyhjäkäynti on joissain tilanteissa aivan aavistuksen huojuva. Äkkinäinen ei huomaa, mutta samalla autolla 8v ajaneena sen oikut kyllä tietää. Autoparka on varsinainen sekakäyttäjä kun päätoimekseen nuuhkii kaasuja ja alkupalaksi se saa moista seosta. Kelien lämmettyä on tarkoitus lisätä viinan määrää ainakin siihen asti kun saadaan vikavalo syttymään, sitten sen voi disabloida testerillä pois käytöstä. Näillä vanhoilla vessoilla on hyvä kokkeilla kaikkea. Mainitulla seoksella ei varsinaista rahallista sää(s)töä vielä tule, mutta jos kestää paksummankin seoksen niin ehkä sitten.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Joo re85 broncon tankissa. kylmänä saa jonkun kerran startata enneko hörähtää.
tollaset 20%--30% kun lorautta 95 sekaan niin toimii hyvin. jotain säätöö toi varmaan tarvis edellinen testipätkä n12l/100km ja pelkällä re85 litkulla. seuraavaksi opetetaan rellun mekano juopoksi
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jokuhan valmistaa jotain boxia joka kytketään, tässä tapauksessa suuttimien väliin ni sit passaa ajella re85:sella. Asensin tollasen sukulaisen Honda hr/v peliin ja kuulemma 1l kulutusta enemmän ja toimii paremmin muutenkin, tosin lambda ei jymmärrä ja syttyy tuo häiriövalo. Olisko hintaa moisella nyt asennuksineen 420€ mut ku en nyt muista kukas se näitä valmistelee ja onko sillä nyt merkitystäkään
.Ainii yks tuttu painelee menemään vanhalla 2.0i asconalla täysiä tolla litkulla eikä tuo oo valitellu mitään. Viimeksi muokannut Ahma : 11.04.2012 08:00 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tuttu kul kilpureita rakentelee,niin totes et suutin koon saa tuplata eli jos ennen piisas 700cc suuttimet ni samalle teholle saa pistää 1200cc siittimet,ja nakutustahan tuon e85 ei tarvii pelätä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Onko kukaan rikastunut | vepele | Chit-Chat | 24 | 08.03.2006 22:05 |
| onko kukaan? | lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 20:34 |
| Onkos kukaan kokeillu turbonaattorii??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 29.06.2005 21:01 |
| Onko kukaan leimannu??? | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2004 18:33 |
| Onko kukaan nähnyt? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.12.2003 20:20 |