![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
jos kuitenkin meinaat vaihtaa lamput, niin katsoppa http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=96033 siellä minun linkit pariin mielenkiintoiseen led- toteutukseen, kalliimmat n. 20e/pari kotipostiin. Oli tarkoitus tilata, mutta enpä näköjään ole saanut aikaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hassua että pakkivalot on tulossa kärryihinkin pakolliseksi (ei vanhoihin onneksi). -sami- |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on koneessa ja pakussa noita dx:n "daytimetrunninglight" valoja. osa ollut ihan paskoja mutta niillekin löytynyt käyttöä. Osa on ollut parempia kuin uskalsin toivoakkaan.
Halpaa ja hyvää harvemmin löytää mutta kyl jos oon saannut 14e pari ledivalot ja valoa ollut stetson ja hiha metodilla heitettynä 200-500lm niin olen kyllä ollut tyytyväinen. Tosin niille luvataan dx:llä varmaan se 1400lm. ![]() Niistä helkkarin hyvä duunailla erilaisia "virityksiä" mm. mökille/veneeseen sisävaloiksi, pylväsporakoneeseen työvaloksi, pakussa kaappi/hyllyvaloiksi jne jne. ![]() Mutta alkuperäiseen kyssäriini -> jos ja kun en jaksa vaihtaa valaisin runkoja mihinkään niin näkeekö niillä h3ledeillä yhtään mitään? Siis näkeekö vinssimies että autossa pakki päällä ja kuski 30cm päässä olevan petäjän? ![]() -sami- |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta lähtökohtana pitäs olla se, että jos sähkön kulutus 1 w, niin silloin paska (osassa 0,15w ledejä, siis niitä perinteisiä jalallisia 30-50 mA) Mutta nuo ebayn linkissä olevat näytti samalta kuin yhdessä teini volkkarissa, ja ne näytti aivan uskomattoman hyvin, toki tehoakin ilmoittavat 6x2w, eli 12w/kpl, ja valoa oli silmämääräisesti ainakin tuplat mitä uusissa HDJ:n pakkivaloissa 21w polttimoilla. p.s pakkivaloja ei taida saada kahdentaa, siis joko yksi tai 2 kpl. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, max. 2 kpl. Mutta kuorma- ja linja-autoissa saa olla lisäksi 2 kpl taakse suunnattuja etusumuvaloja peruutusvaloina. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Omas vaihtolavavehkees ainakin oli sillai, et normipakkivalojen (2kpl) lisäks sai palaa kyl lisäpakkivaloi, kunhan ne oli poiskytkettävis ja merkkivalolla. Eli työvaloiks kytketty. Tuon mukaan ymmärsin et vaan kaks saa olla, kohta 5.4: http://www.trafi.fi/filebank/a/13251...maarayksia.pdf |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on lavakaaressa Nordicin twin 300:n toisissa rei'issä ledipolttimot, toisissa xenonit. Ledilamput ajaa asiansa kun lavalla tarttee sitoa jotain tai puuhastella muuta vastaavaa, eivät turhaan häikäisekään. Sen kummempaan ei noista ledipolttimoista ole, eli oikeasti näkemiseen sitten on muut vaihtoehdot.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Led polttimoita, T5 ja T10 kannalla | Dectane | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 13 | 10.02.2013 20:22 |
Mistä 24V 21/5W jarru/ajo LED polttimo? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 20.10.2007 21:00 |