![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Paino ero b ja 12 h-t N välillä on 79 kiloa. Akut painaa 20-30 kiloa kipale, ja vinssi sen 30-40 kiloa...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|||
|
|||
![]() juu
entäs jos laittas 2h kunnon turbolla ja 12h-t pumpulla?olis sitä alavääntööki
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tiukkaa on pähkäily - ja hyvä niin !
sekotetaas taas kysyjän päätä, mites se MB n OM 605 tai 606 + 722.3 laatikko ? olis kevyt, olis automaatti, olis kuutonen (tai viitonen) ... ??? - paljon halvempi vs. 1HD-T - paljon kevyempi vs Toy koneet - paljon potentiaalia, ja tietämystä Suomen maassa
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ps. onko näitä pakko viedä vanhoja tojotia harrastavalle inssille, ellei se ole hyvä kaveri? Ja sitten kaikille kotijeesuksille, se on ihan sama miten nämä leimataan niin siinä ei tule tämän maan suurinta rikosta edes autoilun suhteen. |
|
||||
|
||||
![]()
kävi tossa semmonenkii mielessä et puran ht:sta ahtimen pois käyn leimaamassa ja heti kohta perään käy leimaamassa ahtimelle? silloinhan koneen paino olis verrattavissa 2H:hon.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No ei se taas auta kun ne kattoo niitä papereita eikä oikeeta painoa... |
|
||||
|
||||
![]()
täytyy käydä taas konttorilla jonkunaikaa turisemassa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Konttorilla voi tulla ongelmia mutta itsellä on pikkukuorkarissa om364..
Neljä sylinteriä, neljä litraa, ilman ahdinta. 6-7tonnin kokonaismassalla lähdetään vaikka tyhjäkäynnillä menemään ilman nikottelua. Paperilla ei luvata kuin 90hv mutta siinä olisi mun mielestä loistava "ryömintä" moottori.. Se tuntuu alhaalla ihan 2h koneelta mutta vahvemmalta.. mutta juu onhan näitä visioita kaikenlaisia.. |
|
||||
|
||||
![]()
meni hermot ton trafin kanssa vatuloimiseen. tehdään tästä nyt sitten ensimmäinen oikeesti "laillinen" bj 12H-T:llä. laitoin muutoslupahakemuksen menemään. laitoinpa siihen myös maininnan 35"renkuloista samalla. eihän se kyllä mun tuurilla läpi mene kumminkaan mut onpahan ainakii yritetty.
|
|
|||
|
|||
![]()
Oikea meininki! Pidetään peukkuja.
|
|
||||
|
||||
![]()
se on hyvä että kaikki ei mene aina helpointa reittiä
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo. Toivottavasti teit riittävän huolellisesti sen hakemuksen ettei siihen tule mitään hulluja ehtoja...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
kyl mä soittelin sinne jo etukäteen. ei kuulema pitäis olla mitään ongelmia/rajoituksia lupien saamiseksi mut eihän sitä koskaan tiedä mitä ne keksii.
|
|
|||
|
|||
![]()
12-ht vaan nokalle löytyy vääntöä ja saa siitä voimaakin jos haluaa joku Boschin pumppu malli käy helpolla. Mersu miehille tiedoks on koitettu mesen koneita VÄÄNTÖ ei vaan auta enää 4000rpm kohdalla mitään katu motteja sanon ma Kyl sitä voimaa saa toyostakin vaatii vaan rahaa tarpeeks. Enkä kehu näitä 300d superturboja tykki koneeks jos teho on tärkeintä Bensa ainoa vaihto ehto esim evo mitsu tai subaru impreza 2.0L ja 1000-1200 hv Kokeilkaa saman kokoluokan dieselillä ei taida onnistua. En moiti 12-ht mottia millään lailla voima piisaa varmasti. Se vaan on fysiikan laki et konessa pyörivän aineen massa vaikuttaa vääntöön merkittävästi.
Ps: itsellä sama haave bj+12-ht+tomaatti japanista+hj lukko akselit +44 bökkyrät ![]() Viimeksi muokannut Aitto : 02.04.2012 20:20 |
|
||||
|
||||
![]()
juu eiköhän siitä 12H-T:stäkin saa sitä voimaa ihan riittävästi. tulihan siihen hakemukseen tarinoitua kaikenlaista renkaista jo coolerista. mut tää auto tulee edelleen pysymään pääasiassa tienpäällä eikä ole tarkoitus tehdä mitään hc mettäautoa. voipihan sillä käydä safareita hurruuttelemassa.
Viimeksi muokannut turakoitsija : 02.04.2012 20:44 |
|
||||
|
||||
![]()
Luulis BJ:n liikkuvan vähän ruuvatulla 12HT:llä, kun HJ:n lahnakin liikkuu.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
12-ht esim kärryn vetoon ollut paras vääntö piisaa pidän parempana kun tuo nykynen
1HD-T. |
|
||||
|
||||
![]()
tää brojekti seisoo nyt sitten niinkauan et tulis sieltä trafista jotain päätöksiä. täs välissä meinattiin laitella tohon velipojan suznukiin kierrejousia alle. ku on noita jakareitakin kertynyt tohon nurkkiin. eli berttaan lj:n takajakarit molemminpäin ja suznukiin vastaavasti etu.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko tuo lapun käsittely ihan ruuhkista kiinni..? eli tuurista kiinni että tehdäänkö paperit heti tai muutaman kuukauden päästä? Onko kenelläkään kokemuksia "odotusajasta" muusta kuin siitä yhdeksän kuukauden tsysteemistä..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miulle tuli vastaus seuraavana päivänä ku joku vuos sitten sähköisesti laitoin kyselyn. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulle sanoivat että kahesta viikosta kuukauteen? täytynee ensviikolla varovasti kysellä.
|
|
||||
|
||||
![]()
no ny olis taasen vähän askarreltu. suznukia kylläkin, takapää keikkuu nyt sit lj:n etujakareiden varassa. jospa nyt rupeis kardaanikii kestämää.
|
|
||||
|
||||
![]()
muutamia kuvatuksia. testiajotkin käytiin eilen anttolassa huristelemassa. hyvin toimi jousitus ja kardaanikin kesti
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kumma juttu siel teitin suunnassa.. olen leimannut kaks bj:tä 12-ht moottorilla. Pyhäyksinkertaisuus on vertailu fj-40 moottoriin (135kw) vs 12-ht (136kw) paino ero merkityksetön. Jos haluat enemmän infoo sä soitat mulle.
|
|
||||
|
||||
![]()
ei ole vielä trafi tehny lopullista päätöstä. tänää soittelin ja ilmoitin vielä hakemukseen lisätietoja että auton leveys kasvaa yli sallitun 100mm. sanoivat että eiköhän siihen todennäköisesti lupa heltiä jollei mitään mullistavaa tule vastaan.
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
om606 Geehen? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 45 | 13.04.2023 18:47 |
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) | swamber | Maasturiprojektit | 271 | 25.11.2014 09:45 |
Myyty MB G 2+3paku OM606 aut. | Viideo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.03.2012 23:25 |
Myyty MB OM606 turbomoottori | swamber | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.07.2011 21:50 |
Myydään / Vaihdetaan mb om606 superisatsi | vetarosa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.12.2010 23:27 |