Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Russel
Mitenkäs viisas raati ratkaisisi ongelman: mitsu l200, 2001, ajettu 200tkm, magnum malli vaiko ln170 hilux, 1998, ajettu 200tkm??? Käyttö 60% tieajoa(työmatkat) ja 40% tieltä poistumisia(syksyn ja talven jahtikausi)!! Ja tietysti se virittely lähtee käsistä eli kummassa on parempi aihio virittelylle....korotukset, vinssi yms?? Luulen että nissanit jäävät laskujen ulkopuolelle....
|
Mulla oli aikonaan juurikin tuollainen Mitsu ja saman ikäine Hilukin.
Mitsulla ajoin paljon ja korottelin sen mukavaksi ja 33" mahtui allekin kun hieman avittelin. Ulkonäkö oli kyllä kohdallaan ja pidin autosta itseasiassa enemmän mitä Hilusta.
Mukavempi ajella ja kaikki jotenkin paremmin. Laatikko ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta kun vaihdoin sinne atomaattiloota öljyt, niin manuaalista tuli hiljaisempi ja vaihteet meni selvästi paremmin sisään.
Hilu oli mynädieselin virittämä ja sen kulkupuoli oli kunnossa, mutta kolhompi kampe se selvästi oli. Eli minun mielestä tienpäälle tuo Mitsu oli maukkaampi ja välillä jopa harmittaa, kun tuli myytyä se pois. Parempaa vastinetta saa samalla rahalla, tosin kun on aika hukata laite, niin Hilut helpompia myytäviä.