![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]()
Tuota varmaan kaikissa automaatti lukollisissa tai miten ne nyt missäkin on toteutettu eli toisissa" katkaistaan" toinen vetari sähköisesti jolloin ainoastaa tasauspyörästön pikkurattaat pyörii takavedolla ajettaessa. Ei koko etuvoimansiirto.
Näissä on kait sitten tapauskohtaisesti se nelikon kytkentä sallittu joko liikkeessä tai pysäksissä. Nuo manuaali lukot on taas siitä hyvät että ne kun kääntää syksyllä päälle ja keväällä pois niin sitä nelikkoa voi kytkeä päälle ja pois missä vauhdissa tahansa kunhan ei ruovi kytkentä hetkellä.Ainetta menee joku desi enemmän mutta kaikki maksaa. Arkivehkeessä ei kai ole väliä kummat siellä on. Ehkä tuo automatiikka on "helpompi" ...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#27
|
|||
|
|||
![]() L200 -98
Morjesta!
Oon tässä kattelut näitä lava-autoja ja osut tommonen silmään tommonen -98 mallinen Mitsubishi L200. Mitähän kannattais tarkastaa kun käy kattomassa? Lueskelin että niissä on ollut kansivikoja niin pystyykö sitä tarkastaan jotenkin onko kansi kunnossa? Ja onko ton vuotisessa sitä ns. "juuttuvasiipistä" ahdinta? Kiitos jo etukäteen aattelin täältä löytyvän tietotaitoo et saisin vastauksia kysymyksiini. |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Pidät manuaalinavat kiinni niin kaikissa manuaalinapalukkoisissa. Ja oikeastaan kaikissa muissakin...
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
Mites määräytyy pickupilla sallittu nopeus? Siis milloin pitää kinnata 80km/h....
|
#30
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli paino versus maksettu autovero versus pickiksen käyttöönotto pvm.,suhteutettuna abs jarruihin ja kuskin airbäkkiin... ELi kvt. (katov...u trafin sivuilta) ![]() ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla että omapaino yli 1800, ei abseja eikä kuskin airbagia niin kasikympin lätkä.
|
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitsulla ajoin paljon ja korottelin sen mukavaksi ja 33" mahtui allekin kun hieman avittelin. Ulkonäkö oli kyllä kohdallaan ja pidin autosta itseasiassa enemmän mitä Hilusta. Mukavempi ajella ja kaikki jotenkin paremmin. Laatikko ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta kun vaihdoin sinne atomaattiloota öljyt, niin manuaalista tuli hiljaisempi ja vaihteet meni selvästi paremmin sisään. Hilu oli mynädieselin virittämä ja sen kulkupuoli oli kunnossa, mutta kolhompi kampe se selvästi oli. Eli minun mielestä tienpäälle tuo Mitsu oli maukkaampi ja välillä jopa harmittaa, kun tuli myytyä se pois. Parempaa vastinetta saa samalla rahalla, tosin kun on aika hukata laite, niin Hilut helpompia myytäviä.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#33
|
|||
|
|||
![]()
http://www.nettiauto.com/dodge/ram/4650420
Taisi olla tuo linkin Dodge Cumminssilla jota katselin autoliikkeen pihassa. Näyttäisi olevan reipashenkinen ruosteremppa hiekkapuhalluksen kera rungossa ja auton korin vähintään alaosan maalaus paikallaan. Ei välttämättä paha homma ronskein ottein, mutta luulisi olevan vaikutusta hintaan. En kuitenkaan näillä hintapyynnöillä lähtenyt kauppoja hieromaan... Joku tämän tapainenhan vois olla hyvä 3500 kilon kärryn vetoauto kun huomioi C1E kortin tarpeen. |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Mikä on paras tapa kokeilla 4wd toimivuutta koeajossa?
Tänään kävin ekaa autoo kokeillemassa,mitä meinaa N alue kaaviossa? |
#35
|
||||
|
||||
![]()
Neutral = Vapaa.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#36
|
||||
|
||||
![]()
Ahaa,missä tilanteissa käyttöä? Vaihteiden vaihto kepissä kyllä tiedän vapaan.
|
#37
|
||||
|
||||
![]()
Tiiä häntä. Patrollissa oon lämmittäny kovilla pakkasilla lootaa laittamalla jakiksen vapaalle ja 2 silmään askista ja jättäny pyörimään samalla kun kone lämpiää.
Mites noissa jos on ulosotto, niin onko sillon käyttöä ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#38
|
||||
|
||||
![]()
Ei viitsi uutta ketjua aloittaa niin jatketaas tähän.
Pitkään olen pähkäillyt auton valintaa ja jotenki tuohon dodge ramiin se aina kallistuu siinä ois melkeenpä kaikki mitä haen. Eli vaatimukset: Automaatti, ilmastointi, turbo diesel, 5 paikkaa, neliveto ja hinnat kohtuullisia. Paljon olen lukenut ja kuullut aiheesta mutta aina se jaksaa mietityttää. mieluiten 12 venttiilinen mutta taka ovien puute vähän harmittaa millaista kokemusta porukalla on noista 24venttiilisistä (ei mielellään 53 lohkoa) tai commonrail koneisita mikä ois se paras vaihtoehto ja kannattaako tuoda ulkomailta vai etsiä vaan kotosuomen tarjonnasta ? Laatikotha näis kaikis paukkuu se on tiedös ja mieluiten vahvistetulla laatikolla sitte ettis. Ja onko 12 venttiilisen ostossa väliä ottaako RH ja RE laatikolla, onko RE sähköjen kans ollu ongelmii? re ois vaan vähän mukavampi käytökseltään. ja muuttuuko RH sift kitillä samanlaiseks vai miten se menee ? Japsi ois kova sana jos ne ois tehny vastaavia autoja ![]() ![]() Viimeksi muokannut tdi : 01.06.2012 19:47 |
#39
|
||||
|
||||
![]()
pidemmällä pätkällä semmonen lavaGee...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#40
|
||||
|
||||
![]()
ei oikein näytä niin hyvältä kun kuvittelin parempi ku ei mee pilaamaan.
![]() http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/pr...1&isPopup=true |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maasturin valinta? | Pajaeero | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.01.2010 13:49 |
Sj 410 neliveto valinta | aloittelia | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 29.08.2008 17:14 |
Mig hitsauskoneen valinta | PatrolMan | Chit-Chat | 8 | 04.12.2007 16:13 |
Magellanin valinta? | TROOPER | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 12.10.2007 20:38 |
Naisen valinta | Rudolf | This And That | 0 | 04.11.2002 09:21 |