![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
160 ja 60 mallien ulompi on muistaakseni sama mut sisempi oli y60 mallissa jonkun verran isompi.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se 160:n sisempi laakeri oli liian iso tohon 260. ulompaa laakeria en sitte ees koittanu.. Ja siis se sisäkehä oli turhan iso siihen akselille.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
ainakin y61sen laakeri sarjassa tuli mukana sellanen stefa joka ei käynyt napaan. eli sarja käy.. johonkin muuhun.. harmi ettei nissanilla ole tajuttu laittaa kaikkiin 4x4 mallistoon samaa laakeria niinkuin toyotalla on on tehty.. 1970..1996 eli 26vuotta taitaa olla samat laakerinkoot kaikissa yleisimmissä malleissa.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tossa espanjan patrollissa on samat pyörän laakerit ainakin mitä samannäköisessä 3.3 dieselin mallissa.ainakin aikoinaan oli kun yhdelle tein pyöränlaakeri remppaa. pyörän laakerit löytyy ihan laakeri kaupan hyllyltä kun vaan muistais numerot.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
ainakin y61sen laakeri sarjassa tuli mukana sellanen stefa joka ei käynyt napaan. eli sarja käy.. johonkin muuhun.. harmi ettei nissanilla ole tajuttu laittaa kaikkiin 4x4 mallistoon samaa laakeria niinkuin toyotalla on on tehty.. 1970..1996 eli 26vuotta taitaa olla samat laakerinkoot kaikissa yleisimmissä malleissa.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs ne numerot oli tälläset: Ulompi laakeri: LM501349-N ja sisempi 30203JR..
Mitenkäs muuten kun näissähän ei saa sitä ulkokoolia vaihdettua..? Kun noi laakerin rullathan kuluttaa sitä ulkokoolia niin eikös uudet laakeritki mee nopeemmin paskaks?? En oo ennen näitten maastureitten tai muitten nelivetojen kaa paljo pelannu ni en tiijä... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Saahan! Tai sit toi epsanjan datsuni on joku ihan kertakäyttö keksintö.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Sumpea lainatakseni, pakkohan se ulkohäsmäkkä on pystyttävä vaihtaa. Eikä siinä maasturit/nelivedot asiaan vaikuta, sama homma se on joka autossa/muissa vehkeissä johon ko. (pyörän)laakereita vaihdetaan. Jos nyt puhutaan samasta asiasta että kartiolaakeriin se ulkolaippa joka on irtonainen ja sovitteella autossa paikallaan... en näe järkeä iskeä käyttöautoon uutta laakeria sinne vanhan ulkokehän kaveriksi, vaikka se helppoa niin onkin... varmasti jotkut vapaamieliset auton korjaajat tekevätkin niin, tuli heti yks mieleen
![]() jossain jokkisvehkeessä sen vaikka ymmärtäs että otetaan vanhan tilalle toisesta romusta vielä vanhempi laakeri ja isketään kiinni että auto ees liikkuu. (budjetti minimiin) ![]() |
![]() |
Luokat |
laakeri, nissan, patrol |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj laakeri | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 17.11.2008 21:52 |
BJ 42 PYÖRÄNNAPA / LAAKERI | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 12:46 |
hj:n kytkinakselin laakeri? | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.11.2005 20:30 |
etupyörän laakeri | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 11.09.2004 22:07 | |
Takapyörän laakeri ? | conv87 | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 07.04.2004 11:17 |