Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 24.03.2012, 18:22
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.247
Perusasetus

Ei ole tarpeellinen se vahvistettu etulähtö 31" kumeille.

Yleensähän siis tuon akselin päässä oleva natsa menee poikki. Ja tästä seurauksena menee hampaita poikki. Vahvistetussa on vain leveämmät hampaat. Vakion hammastus kestää 99,8% varmuudella sen mitä kestää muu voimansiirto, sulake löytyy varmasti jostain muualta.

MUTTA etukardaanin lähdön laakeri pitää olla hyväkuntoinen=UUSI, muuten voi hajota myös tuollainen vahvistettu versio

__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin vahvempi etuvedonlähtö Tekniikka & Jutustelu 2 26.04.2008 22:24
O:suzukin 410:n etukardaanin lähtö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.03.2008 21:21
bj:n jakolootaan välityksiä? Tekniikka & Jutustelu 5 08.10.2007 19:43
Vahvempi etuakseli pätkäpajeroon. luppakorva Tekniikka & Jutustelu 6 20.07.2007 16:19
vahvempi kytkin hiluskiin LateX4 Tekniikka & Jutustelu 3 28.04.2007 13:39


Sivu luotu: 00:14 (GMT +2).