![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
tossa on se motonetin pikkukuuleri... öljybpaine on haarotettu öljykellolta ja paluu on alipainepumpun kans samas... porasin sen nipan isommaks ja kaveri tikkas 16mm putkee pätkän siihen kii ni menee varmast öljy tarpeeks nöyräst läpi. pakosarja on itse tehty ns kynttilänjalka. se on ny kolmas erilainen tossa konees ja kyl toi mahdollisimman lyhyt sarja ja melko pieni putki tuntus pelaavan kaikki parhaiten.... tee vaan sarja ite ni saat turbon sopivaa paikkaa ja downpipelle jää paremmin tilaa. ja laita nippa siihen sarjaan et pääsee pakopaineita seuraileen nii ei käy sit mitää vahinkoo...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
SD23 kone antaa n 148hp... Eli kyllä noissa vekottimissa potentiaalia on (lue = aliviritettyjä tehltaalta).
Kunhan joskus pääsen siihen tilanteeseen että joutaa ajokinkyä seisottaa niin nakkaan TD:n seuraksi turbon.. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Mites sd kone on kestäny nuilla tehoilla?
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Oliko se jokusen tuhatta kilsaa vai?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
272 heppaa ja vielä luistavalla kytkimellä on todella hieno tulos.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ei se 272 oo luistavalla kytkimellä ajettu... mutta kytkimien kans on ollu ongelmia. nyt tuntus olevan pitävä paketti paikallaan. ei oo ollu tapana penkitellä puolikuntosena ku on ihan kiva saaha ajamalla romut pois rullilta...
Viimeksi muokannut juuso85 : 19.03.2012 17:33 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei perkele vissiin se on pakko alkaa jossakin vaiheessa ahtamaan tuo nissani, näytti nimittäin tuossa vähän matkan päässä olevan 2.5tdi transporterin turbo myytävä, oiskohan se sopivan kokoinen tuohon nissaniin?
Mites ahtoputket, riittäisköhän jotku halvimmat mahdolliset? Onko tuo välijäähdytin pakollinen, onko syytä pelätä koneen hajoamista jos ajelee ilman?Niin ja mites leimaaminen turbolle, riittääkö vain penkityslappu? E. Niin ja onnistuuko orkkispakosarjan kääntäminen tai onnistuuko putken vetäminen turbolle tuolla Nuhapumpun mainitsemalla tavalla, eli käyrä pakosarjalta ylös ja turbolle? Ei ole taitoa alkaa tekemään turbolle sarjaa... Viimeksi muokannut Temuu : 21.03.2012 19:47 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |