![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Itsellä kans pyörinyt mielessä tuo turbotus, vakio pakosarjalla toteuttaa ja muutenkin mahdollisimman vähän rahaa pitäisi siihen käyttää.. Millaisiahan tehoja tuomosesta 460tkm ajetusta td25:sta viellä uskaltais ottaa että kestää? Jos edes reilu 100hv sais niin olisin tyytyväinen ![]() Minkälainen turbo??
|
|
|||
|
|||
![]() Sopivasti ajettu...Lainaus:
Itse nostasin koneen ylös ja laakeroisin alakerran, mutta mikäli nyt se sata hummaa riittää ni se kyllä sieltä löytyy... Ahtimeksi vaikka Garretin GT2508, tai sitten KKK mallia en nyt muista (mut löytys 300TD MB:stä). Itsellä jälkimmäinen menossa (paikallaan jo) Mitsun Pajerossa 2.5TD:ssä ja oishan siellä ollut toi Garrettikin laittaa. Tai sitten KKK K14, joka on 2.5 Ivecosta lähtösin. Yms... |
|
|||
|
|||
![]()
joo ei noi kilsat haittaa tossa mitään... pakopaineita on hyvä seurailla ku ahtimen laittaa ja välijäähy on ehdoton noissa jälkiturbovehkeissä... noi edellämainitut ahdintyypit on ihan sopivii tohon kokoluokkaan mut jos uutta ahdinta niin sitte holsetti tietenkin!
|
|
|||
|
|||
![]() Juu...Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
tai hx27 voipi piisata jos ei mahottomii meinaa... mulla on tossa kinkkukaapin konehuonees hx35 mut se tarvii jo pikkasen pumppuun lisää ytyä et lähtee kunnol pöhiseen....
|
|
|||
|
|||
![]()
Laittakaapas kuvia konehuoneesta te joilla on nuita turbotettuja käppejä! Itse oon ihan amatööri turbojen kanssa mutta eiköhän sinne jonkulaisen sais paikalleen kun alkais laittamaan
![]() Ja tosiaan joo, reilu 100 hummaakin ois jo riittävästi.. Ihan käyttöautona mutta nuilla tehoilla vituttaa suorastaan ajella kun mihinkään kerkeä ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
ei näköjää meikäläinen osaa kuvii tänne linkittää mut täst... http://s1058.photobucket.com/albums/...rrent=0012.jpg ems viikol varmaa tulee parempii konehuonekuvii ku toi kuuleripäivitys valmistuu....
Viimeksi muokannut juuso85 : 18.03.2012 21:01 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |