![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos sitä taas menis nyppäämään laatikon irti Tuhannennenkerran...
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt otin sit oikeen pari videoo tosta paskaläjästä
![]() Voiko toi keskitys olla sit niin tarkka et kun vaan näppituntumalla on katottu levy keskelle hiukan tiukattu ja sovitettu loota paikoilleen ja pois ja sit tiukattu asetelma et vois mennä sivuun ja sitäkautta päin persettä..?
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostaa tutulta, mut itellä oli vaan vaijerista kuoret rikki paino poljinta niin kuoret anto periksi muuten ei nähnyt mitään.. Ja sen takia tuli vaihdettua turhaan kytkin setti.
__________________
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Olispa mullakin vaan toi ongelma mut kun nään et haarukan akseli liikkuu normaalisti
![]() Jos jollain on myydä sj413 kone ja laatikko edukkaasti saa tarjota, menee meinaan hermot tohon F10A paskaan.. Ja rakentelu motivaatio kun ei osaa yhtä helvtn. kytkintä kasata
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#5
|
|||
|
|||
![]() Siis onko sinulla öljyt laatikossa?
Ja yrititkö sorvata pakkia paikoilleen tuossa videossa?, vai jotain muuta vaihdetta?
Nimittäin ilman kardaania nuo kaikki eteenpäin menevät (synkronoidut) menee päälle ilman kytkintä (yleensä) ja jos tuosta kytkimestä johtuu, että joku vaihteistossa ei toimi yllämainitulla tavalla, niin ainut mahdollisuus on, että kytkinakseli työntyy syystä tai toisesta vaihdelaatikkoon, ja vastaa joko pääakseliin tai 3-4 vaihteen synkronointi/kytkentä yksikköön ![]() No, teoriassa jos tuo holkki olisi sorvattu perseelleen(epäkeskeisesti) millin tai enemmän, mutta silloin sorvari ei olis edes suurin piirtein "tontilla", esim 2 promillea ALKOA ei riitä yhdellekkään tuntemallani.(unohda tämä ![]() Tuon kytkimen irrotuksen saat helpoimmin kokeiltua tuolla kardaanilla (siis sopiiko päälaatikkoon?) Moottori sammuksissa, ja vaikkapa vaihde 4 päälle; väännetään tuosta vessapaperirullan vahvuisesta kardaanista kaksin käsin (ei hammasta purren), niin pitäs alkaa antamaan kytkimestä periksi, ja jopa pyöriä yhdellä kädellä edestakaisin. kun kytkinpoljinta painetaan. vaihteella 1 pitäs vielä pyöriä yhdellä kädellä..... Jos ei toimi, niin otappa kytkin levy kokonaan pois; ja vääntele käsin kardaanista? Älä paina kytkintä, äläkä pane käyntiin, koska painelaakeri voi pohjata, ehkä? Voisko olla että vika viittaa vaihteistoon?, siis siellähän ön öljyt? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos neuvoista täytyy huomenna tutkia lisää. Mut lootassa on niinpaljo öljyy kun siellä nyt sovinnolla pysyy ilman kartaania. Pakkia tossa just yritän päälle, eteenpäin vievät meneekin päälle just noin kun sanoit, kiitos vielä, toivottavasti oon huomenna vähän ees viisampi tän asian suhteen.
Varmaan johtuu jostain ihan typerästä viasta tai virheestä kun kerta 2lla laatikolla millä oon koittanut on tehnyt ihan samalla tapaa ja ainakin toinen toimi kun unelma ennenkö avasin ![]()
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- Viimeksi muokannut Suikkajäbä : 17.03.2012 22:30 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
daihatsu rocky silmälaakeri | pasi1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.10.2011 18:50 |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
Patrollin silmälaakeri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.12.2005 08:35 |