Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 12.03.2012, 21:12
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Itse tekisin niin että muuttasin takapään jousituksen samalla kierrejousille eli lehtijouset kokonaan pois ja tukivarret ja kierrejouset tilalle. Yläpäähän joudut värkkäämään jotku tukevat jousipedit ja tukivarren etuosan korvalliset joudut hitsaamaan runkoon. Helpompi vaihtoehto toki aiemmin mainittu lehtijousien säilyttäminen. Muuten kyllä kannatan vaihtoa... saat halvalla kytkettävän lukon ja tehokkaammat jarrut jos levyjarrullinen akseli. Raideleveyden muutoksen pystyy korjaamaan vielä laittamalla taakse sopivalla offsetillä olevat vanteet, jos ei katsurille muuten kelpaa. Etsi tosiaan takaperä samalla välityksellä kuin etuperä, niin ei tarvi eteen tehdä muutoksia. 1gen Pajeroita on ollu kahella eri välityksellä ja molempia saa kakkoskoppasista lukollisena.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero GEN1 osien sopivuus GEN2:seen... jyrden Tekniikka & Jutustelu 0 15.04.2011 17:02
Ostetaan gen1 pätkäpajeroon ehjä kattoverhoilu! jonza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 19.03.2011 09:11
Pajero gen1-gen2 moottorien erot Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 02.02.2011 21:38
Gen1 ja Gen2 Pajeron osien vastaavuus HobGoblin Tekniikka & Jutustelu 16 03.12.2008 09:15
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30


Sivu luotu: 12:05 (GMT +2).