Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2012, 20:40
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.276
Perusasetus

http://www.jimnybits.co.uk/shop/sj-/.../prod_284.html Tuolta saat melkein puolet halvemmalla lockrightin, sekä samaan pakettiin muitakin korjausosia yms, jos vaan englannista tilaaminen luonnistuu

Ja niille jotka väittää että palalukko on epäluotettava, niin olen kyllä vähän eri mieltä tässä asiassa, useamman suzukin lukon toimivuutta seuranneena...

__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2012, 20:50
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Ja niille jotka väittää että palalukko on epäluotettava, niin olen kyllä vähän eri mieltä tässä asiassa, useamman suzukin lukon toimivuutta seuranneena...
Joo, hyvin toimii ja kestää LockRight.

Isolohkon sukkkaan saa tietysti myös ARB:t, jos haluaa investoida enempi rahaa lukkopuoleen. Siis vaikka tollanen:

http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...6&path=43,32,0
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2012, 08:20
harrikangas harrikangas ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 12.03.12
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 6
Perusasetus

Taas tyhmiä kysymyksiä. Miten tuo lockright toimii ja onko haasteellinen asentaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2012, 08:40
KingKong KingKong ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.09.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 132
Perusasetus

palalukko toimii käsittääkseni nii et veto päällä lukko "tarraa" kiinni eli on kytkettynä jos renkaille tulee pyörimisnopeus eroa. taas kaarteissa ja käännöksissä ulkokaarteen rengas pyörii nopeammin jolloin lukko vapauttaa sallien pyörimisnopeus eron... eli toimii automaattisesti. arpit ja muut ilmalukothan täytyy kytkeä päälle...

korjatkaa joku jos olen väärässä...
__________________
-Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa mitä tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaisisi-
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2012, 11:57
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 161
Perusasetus

Juutuupista löytyy hyviä esimerkkejä miten tuo lockright toimii: http://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk

Sekä täällä kuvallinen ohje tuon asennuksesta: http://www.bits4vits.co.uk/store/x-a.../blog_125.html

Ajomukavuuttahan nuo kytkettävät lukot tuovat, nuo automaattiset lukot kun nakuttaa hieman kaarteissa ja ymmärtääkseni voivat tuottaa joskus hieman yllätyksiä. Jostain luin, että kaarteisiin ajoa helpottaa automaattisen lukon kanssa, kun hieman löysää vetoa ennen kaarretta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suikka Sj 410 ja SOA spede80 Tekniikka & Jutustelu 3 23.11.2008 21:10
Myydään Suikka 410 panzer O/M/V Ajoneuvot 0 22.07.2008 21:56
m: suikka sj413 -highroof- O/M/V Ajoneuvot 0 31.07.2007 16:41
M: suikka 410 -83 suikkeli O/M/V Ajoneuvot 20 01.12.2006 21:05
M: suikka sj413-87 HannuNurminen O/M/V Muut 2 22.04.2005 19:46


Sivu luotu: 05:24 (GMT +2).