![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Moi, > ja sitten ilmanotto laittaa ulos konehuoneesta Asian ytimessä. Kohtuu kelppo laskea imuilman kesähelteellä lämpötilaa 50 astetta (kohehuoneesta -> ulkopuolelta), ja parantaa tehoja 15% (lämmin ilma on kevyttä -> optimiseokseen laitetaan vähemmän soppaa -> vähemmän tehoja). Ja konehuoneen lisätuletus auttaa kans, vaikkei bensa kiehuiskaan kaasareissa (ruisku tai diesel). -Paavo
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
jeps noin arvelinkin tehdä
Lainaus:
__________________
Off Road Klupi Ilimanmithän Ei sole poika mikhän muutako lorttapohjassa ja mättöä konepellille www.lvikemppioy.webs.com |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Palataanpas vielä aiheeseen, kun vinssinvaihto-operaation yhteydessä joutui puuttumaan syyläriinkin.
Tässä puskuri, maski ja vinssi peteineen pois. Ja tätäkin kotteroa on tiskattu useampi tunti edellisen mutareissun jäljiltä, tuota keulaa huuhtelin ainakin tunnin, mutta laiska kun oon niin en purkanut maskia tai mitään tieltä pois. ![]() Lähikuva edestäpäin. Syylärin edessä on tollanen hempuli verkko lötkyimpien tikkujen hyökkäyksiä torjumassa. ![]() Sit joku annos paineilmaa, joutu poistaan tuulitunnelin ja rupelin että sai puhalleltua syylärin takaakin. ![]() Aikansa kun puhalteli puolin ja toisin niin pölyäminen loppui, ja nyt syyläri on kohtuu puhdas. Tässä ehkä puolet siitä mitä syyläristä löytyi. Loput on pitkin tallia ohuena kerroksena, paineilma in siitä kiitollinen puhdistuväline että tulokset leviävät laajalle. ![]() Syylärin -97 V8 discon vakio/alkuperäinen, ja kolmerivinen vaan. Vanha ragen syyläri olis nelirivinen, mutta siinä ei oo öljyjäähyjä päädyissä (koneelle ja laatikolle). Jos ajattelee mikä paskamäärä syylärissä on ajellessa (kun kohtuu tarmokkaan pesunkin jäljiltä se oli ihan tukossa kauttaaltaan) niin oikeestan aika kumma ettei oo koskaan lämmöt nousseet. -Paavo |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Yksi mahdollisuus on tietenkin teettää. Kennoja on eri leveydellä.
Ne vaan katkaistaan haluamaan mittaan ja päädyt hitsataan paikalleen. Oli kohtuu järkihintaista... Hain itse "jäähdytinhuolto" sanalla kookkelilla ja löysin paikallisen valmistajan |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Range Rover 3.5EFI jäähdytin | maddis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2012 19:42 |
Myydään Range roverin osia. | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 17.09.2009 20:51 |
Myydään Range roverin Tukivarret | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.04.2009 15:14 |
Myyty Range Roverin jäähdytin ESR74 | JussiR | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 25.03.2009 07:21 |
M: Range Roverin ylivaihde | RR82 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 07.10.2007 09:12 |