Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu
Itse asiassa ei niinkään LC on aina ollut kalliinpi kuin pajero hankintahinnaltaa ja toyota pitää paremmin arvonsa,sitä ei käy kieltäminen. Mutta kyllä itseä välillä naurattaa kun myynnissä on joku 1988 maasturi jolla on vingutettu sen 800tkm ja sellaisesta pitäisi,ja jotkut jopa maksaakin jonkun 8000€,ei riitä minun järki moiseen.
|
LC:tä on ollut niin monen kokoista. Isommat LC:t ovat järjestään olleet aina kalliimpia ja, sitä mukaa myös käytettynä kalliimpia. Onhan niissä paljon enempi autoakin, isommat koneet, lukot vakiona, sikäli on perusteltua pyytää enempi. 20 kiloeuroa on aika kova hinta yli puolimiljoonaa ajetusta. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää... Sen voinee sitten jokainen laskea itse, kanattaako ostaa vanha Toyota, vai uudempi jokin muu merkki ja siihen esim se etulukko. Sekin riippuu paljon siitä mihin käyttöön auton haluaa, onko tarkoitus rakentaa rajumpi offikulkine, eli haluaako jäykkäakselisen vai haluaako parempaa ajettavuutta.
Pienemmät 70, 90, 120 sarjalaiset, ovat samaa tai vähän korkeampaa hintaluokkaa uutena. Epäilen kyllä vahvasti tuota rungon vahvuusväitettä näiden kohdalla. Muiden osien järeydestä; ainakin perät ovat 120 sarjalaisessakin pienemmät kuin vastaavan ikäisessä Mitsussa.
Pitää tuo tarjontakin kutinsa; 90-luvun pajeroita on reilusti yli tuplasti enempi nettiautossa tarjolla, mitä 90 luvun toyotaa.