![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Juu ainaki Irokissa se tiivistävä sisäpinta on melko jurmuinen niin pultit pitää olla tosi tiukassa jos ei laita mitään mäskiä väliin. Muuten vuotaa tai katkee pultit kun pitää vetää ääliöön...
__________________
- eskimo kaenuusta |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tasasen hitsin kun on vetässy ja pikkusen pyyhkässy lamellilaikalla isoimmat patit irti niin ei oo tarvinnu ikinä mitään tiivisteliimoja laittaa, nimimerkillä aikamonet bead lock vanteet tehny ja monet eri merkkiset ja malliset renkaat laittanu niille. eikä pulttejakaan ole mitenkään extra tiukkaan tarvinnu vetää.
kumi tiivistyy hyvin tasaiseen hitsi palkoon, se on viimenen temppu et hioo hitsin kokonaan pois saati et menee turhaan sorvailemaan hitsiä sileemmäks. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Land Cruiser KJ90 T-Belt valon nollaus | Mojoman | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.08.2012 20:11 |
| Suzuki Jimny Quick Lock / Lock right 1510 poskiratas ongelma | Smäkä | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.09.2011 23:17 |
| T-BELT valo Hilux | joa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.11.2008 16:08 |
| M: Lock Right (Qvick Lock) LJiihin tai Hiluxiin | Rassi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 14.06.2006 11:46 |