Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist
Kiikarissa Olisi -96 Pajero 2.8TD GL. Kilometrejäkin alle 300 000km mittarissa.
Myyjän mukaan rekisteriotteessa on huomautus että etupyörän laakerissa välystä (menisikkö kiristämällä) ja taka kallistuksenvakaajassa välystä.
Onko millaisia remontteja? Katsastus on kuitenkin hyväksytysti läpi (4/2011)..
Yhdet renkaat näkyy olevan All Terrain T/A joilla ajettu kesät/talvet. Pintaa vielä 10mm joten pärjääkö noilla renkailla? vai pitääkö heti alkaa metsästämään vanteita/talvirenkaita.
Tarkoitus katsastaa heti pakettiautoksi ja konttorilta sanoi että ei pitäisi olla estettä katsastaa tuota 2-paikkaiseksi pakuksi.
Tässä kovasti pähkäilen mitä tekisi.. tai eniten mietityttää tuo rengashomma, kun ei heti syksyllä huvittaisi sijoittaa rengas/vannepaketiin jos ei pärjää noilla kumeilla..
Laittakaas kokeneemmat kommentteja mitä nyt kannattaa ottaa huomioon tollasta ostaessaan jne.. pelottaa vain hieman että talous joutuu velkavankeuteen kun tuollasen "raktorin" hommaan 
|
Useita pajeroita kävin katsomassa liikkeessä ja pari yksityisellä ja tulin siihen tulokseen että melkein 90% runko paska ja osassa kansivikaa yms yms.. ehjät 90-luvun lopun vehkeet on kalliita ja aika harvassa.. Ostin sitten käyttöautoksi henkilöauton ja nyt kun kuume ei ole laskenut täytyy alkaa etsiä vanhempaa 2gen pajeroa kakkosautoksi
Pistinpä eilen ostoilmoitusta jos sieltä tärppäisi.