![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kiitos tästä valaistuksesta!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Eihän tuossa ole mitään muuta järkevää vaihtoehtoa kun tuo viimeinen eli lj70!?
Jos ihan oikeeta maastossa etenevää laitetta haet, niin noista tarjoamistasi vaihtoehdoista tuo lj on varmasti siihen tarkoitukseen paras vaihtoehto. Tuohon vähän lukkoja periin, alusta kuntoon ja kunnon renkaat niin avoT! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
No mikä tuosta läjästä tekkee etenevämmän tuola mettähallituksen puolella??
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
jäykkä etuakseli ja kierrejouset.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
No mitä se sitten tarkottaa onko jäykkä keula vai risukeula, valotakko asiaa ku en oikkeen tiiä mitä nuot ilmaukset tarkottaa
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Toyota miehenä sanoisin että jompikumpi noista viimeisistä. Runkero olisi automaatti , ja onkos tuossa superselectissä se valinnainen keskitasauspyörästökin???
Jos käyttö ei ole infernaalisen raskasta eli sillä ei vedetä vaikka kärriä 200 km päivässä. Niin silloin ei nykyään ole enää väliä onko bensa vai diesel. Ainakaan itellä ei olisi. Tuo risukeula eli erillisjousitettu on jonkun mielestä huono mutta edelleen jos ei hc offia ole tarkoitus ajaa niin en tiiä onko siitä mitään haittaa??? Pääseepähän tiukassa paikassa akselivälinverran pidemmälle ja jää vasta takaperästä kiinni. ![]() Itse sanoisi että käy kokeilemassa ja tee itse päätös kumpi on parempi vai ei vielä kumpikaan. En ny muista mistä kaikki jahkailu alkoi , eli mikä oli alkuperäinen käyttötarkoitus mutta selvää on se että jos siihen sisältyy polttoaineen säästöä niin ajoneuvoluokka on väärä. Edittinä että tuossa pajerossa on ainakin asialliset vanteet. Niihin vaan jotkut 16 " asialliset ei liian leveät renkaat päälle ja vot.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 06.03.2012 16:38 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
joo ei auto kärrin vettoon ole tulossa vaan ihan mettästyskulkineeksi
![]() Mutta eihän sitä tiä, jos se joskus sattuu lähteen lapasestaki ja siitä tulleeki offipeli Monella se on sen tainu tehä
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
toyota.
noin 80€ kalliimpi vero vuodessa ja saapahan ajaa dieselillä. kuluttaa vähemmän ja sanoohan seki nyt jotaki kun pensaa pitää auttaa syttymään kaikilla mahollisilla keinoilla ja diiseli eiku porskuttaa vaikka ydintuhoon asti
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 00-02 Cherokee hankinnassa. Neuvoja? | LaGrande | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.09.2009 17:01 |
| Pickup hankinnassa | Miraakkeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.08.2007 09:20 |
| Sisu A-45 hankinnassa | Viikari | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 26.03.2007 05:31 |
| hankinnassa BJ, hyvät ja huonot puolet? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.12.2005 18:02 | |
| GD mersu hankinnassa ? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.06.2005 16:55 | |