Terve,
tämä ei nyt rengastukseen liity mitenkhän mutta kysythän nyt kuitenki ku samanlaitoksen kanssa tingattu kaikki (trafi).
tarina: Ostin vuosi sitte nato joukoilla olhen pankun 206td vm,91 ja ennen ku ostin niin kyselin että saako kiliphin kahelta katsastus asemalta ni sanovat että saapi, no sitte ko ajoneuvo tuli aloin tietysti sitä katsastusta järjestämhän, trafilta vain piti saaha lappu perä valoista ko ovat korkialla ja jarrusta ko se on kartaanissa 99saabin hilikkeillä ja äänestä ulospäin ku se kuulemma on kova, no sitä vastausta ei kahen kuukauen jäläkhen kuulunu ni soitin ja pitkän mettästyksen jäläkhen sain sen lupa setän kiinni ja se sano että ei saa tämmöstä ajoneuvoa kiliphin, no minä siitä innostuin ja aloin enempi kyselemhän että mikä mättää niin olipa tosi nihkiä saaha mithän siitä ukosta ulos, vartti siinä meni ja lopuksi ko kysyin että voiko se ottaa asiasta oikiasti selevää ko mie tiiän että nuita on rekisteröity maasto kuorma-autoiksi ja niitä ainaki etelämpänä on usiampi, ei alakanu enhän selevittämhän ko oli kuulemma selevää pässin lihhaa, mutta sano että minä voin ite käyvä sielä pykäläviidakossa tutkimassa ja anto osothen, sanoin soittavani takasin. No joo onpa se sitte niin heleppo maallikon lähtiä siitä metelistä minkä sain auki ni hakemhan mithän, ei tullu mithän. Soitin useita kertoja mutta ei osannu ite se ukkokhan kertoa miksi minä en saa pankkua kiliphin, sitte viimisellä puhelulla se kyllästy minhun ja sano että net pankut jokka mie tiesin 5kpl on kesäloma sijanen hyväksyny ja että meijän ei tarvi tämän asian tiimoilta enhän olla puhelin yhteyvessä.
että tämmönen se meijän trafi on prkkele ko päästävät nuita harijottelijoita tuonne niin sitähän sais lupia vaikka mille