Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 02.03.2012, 11:55
stinde stinde ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.02.07
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 11
Perusasetus

Rungon saa parhaiten puhtaaksi sisältä kun avaa sen pala-palalta. Reilusti vaan ruosteista kylkeä pois ja uutta riittävän paksua tavaraa tilalle. Samalla voi naputella sisältä niin puhtaaksi kun vain saa. Sisältä olen omaani suojannut öljyn ja kotelosuojan seoksella. Myös moottoripyörän ketju spray on oivaa tavaraa. Pysyy eikä huuhtoudu pois. Näillä suojauksilla et voi muuta kun hidastaa vääjäämätöntä lopullista happanemista vaikka kuinka olisi ulkopuolet hiekalla puhallettu. Rungon parsiminen onnistuu kyllä kori paikoillaan mutta on tietysti monin verroin hankalampaa. Ainakin tankki kannattaa ottaa pois tieltä. Myös takapuskuri peittää tehokkaasti happanevat vetokoukun kiinnityspisteet aivan rungon loppupäästä. Rungon huuhtominen ilman avaamista tukkii kaikki raot ja kolot ruosteisella moskalla. Ruostuminen saattaa siten saada jopa vauhtia.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rungon korjaukset Pafo Tekniikka & Jutustelu 15 12.08.2015 10:06
rungon maalaus jami63 Tekniikka & Jutustelu 16 26.09.2008 17:16
rungon lyhentäminen MiKo Tekniikka & Jutustelu 3 10.04.2007 21:09
HJ:n rungon hitsaus _JJ Tekniikka & Jutustelu 8 30.07.2006 19:42
Rungon maalausta. dieselmoottori Tekniikka & Jutustelu 2 23.07.2006 10:46


Sivu luotu: 04:30 (GMT +2).