![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Jos ei ole reikiä muualla kuin rungon ulkopuolen kyljessä tai pohjassa niin mielestäni ei tarvitse koppaa irroittaa hitsauksen ajaksi saadakseen jämerän lopputuloksen.
Peräpää noissa tuntuu ruostuvan tosi nopeasti keulaan verrattuna. Vähän vituttaa tehdä kun asiakas vaati vaatimalla että ei laiteta 3mm tavaraa tilalle vaan 1,5mm peltiä. Ei tule hyvä.. Mutta kai se asiakas on aina oikeessa, niin kuin sanonta sanoo.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rungon korjaukset | Pafo | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 12.08.2015 10:06 |
| rungon maalaus | jami63 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 26.09.2008 17:16 |
| rungon lyhentäminen | MiKo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.04.2007 21:09 |
| HJ:n rungon hitsaus | _JJ | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.07.2006 19:42 |
| Rungon maalausta. | dieselmoottori | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.07.2006 10:46 |