![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() bensaa on tankissa 25 litraa että pitäisi vähempikin riittää. toi on niillä kahdella erillisellä virranjakajalla mitkä sijaitsee nokka-akselin päässä.en tiedä onko niissä mitään erillistä tyristoria enää?(suorasytytyskö?) en tiedä onko tuossa mitään ajonestoa.mutta jos se on päällä niin miksi tulee kipinä ja bensa suihkuaa suuttimista? ton fiatin temppuilu rupeaa käymän jo ylpeyden päällekin kun en mukamas saa yhtä saatanan autoa käyntiin. eikä se mitään hyödytä ostaa aina uutta autoa tilalle jos vanha hajoaa,mistä sen tietää pääseekö toisellakaan viikkoa pidemmälle ja tähän asti meillä on viat korjattu eikä luovutettu kesken kun vähän ahdistaa!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
NGK:n tulpat?
![]()
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Katti tukossa
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tuokin kannattaa tutkia.
Omassa -96 Puntossa aikoinaan teki hieman samalla tapaa: Tulin töistä ja auto oli sammuksissa pihalla tunnin, pari. Lähdin sitten kauppaan, auto käyntiin, pari kolme sekuntia kävi ja sammui. WTF. Aikani starttailtuani ja kaverin tallissa tutkittuani loppui vähäinenkin järki ja tilasin hinurin hakemaan romun korjaamolle seuraavana päivänä. Töissä joku vanhempi mies sanoi kahvitaukoporisoissa että pakoputki jäässä. No Hä? Ajattelin kuitenkin kokeilla tuotakin mahdollisuutta, ja peruin hinurin ja siirrettiin auto lämpimään talliin vuorokaudeksi (oli aiemmin vain muutaman tunnin vikaa etsiessä). Seuraavana päivänä auton alle poran kanssa, poraten 4mm reijän putkeen johonkin vaihdekepin tienoille, putkessa olevan pienen mutkan kohdalle (semmoinen puolen putken verran väistöä alaspäin parinkymmenen sentin matkalla suorassa putkessa). ulos tuli puolisen litraa vettä. Tämän jälkeen starttaamaan auto käyntiin. Hyvin pelasi. Pakkasta oli tuolloin parinkymmenen pahemmalla puolella ja ajo oli tuollaista katkonaista kolmen kilsan pätkää töihin ja takaisin. Tämä topikin Punto oli kai kuiten ollut ajossa kun oli sammunut? ja lämpimässä tallissa ollut jo tovin? Tuo katalysaattorin tukkeutuminen voi kuitenkin sattua sulallakin kelillä. Äiteen 124tkm ajettu -92 Legasy teki muutama viikko sitten saman tempun, 25 asteen pakkanen ja kesken kauppareissun ei lähtenytkään käyntiinliikkeen pihasta. Horähti ja sammui. Sulatin tallissa ja taas pelasi. (takapöntön vaihdoin kun sieltä tullut villoja jo puoli vuotta ja liikkeen parkkipaikalla vaimentimen alanurkasta oli maahan asti jääpuikko.) Tälläkin ajetaan erittäin vähän, varsinkin talvella = kerää vettä.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kaikki oireet täsmää,huomenna tutkin asian. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
ah muuten itsekin kuulin yhdestä puntosta joka ajamalla tuli kotipihaan ja 3 tunnin jälkeen ei startannut , ja siinä oli just vetäny pakoputki jäähän , just just jakso aina hörähtää pikkusen käymään ja sammahti. Tosin käyntiääni oli kanssa tukkonen iha ku ois ollu peruna pakoputkessa. Tuokin lämmitettiin pressun alla ja putkeen reikä ja vettä lorisi ihan miehekkäästi ulos ja tähän asti toiminu ok
|
#8
|
|||
|
|||
![]() jäätymistäLainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Mutta joku vuonna kivi ja kirves oli siloisessa kulkineessa eli sähäkässä suzuki swiftissä putki tukossa. Se kyllä vielä liikkui mutta aika ähinällä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#10
|
||||
|
||||
![]()
bensa on tuoretta tavaraa.pakoputki on irti kun sen tankin kanssa olen vehdannu,mutta jos katti olis poikinut niin sehän siellä tietysti vielä roikkuu. täytyy katsoa se seuraavaksi. jäässä se ei voi enää olla.
tulpat vaihdoin tänään siihen,samanlaiset bochsit kuin vanhatkin,kipinässä ei silmällä havaittavaa eroa eikä siis edelleenkään käy. on sitten hiukan tiukassa tän mysteerin selviäminen. tietysti edellä mainitut asiat on tutkimatta,mutta silti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään punto | jtj | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 16.04.2011 11:28 |
Myyty M: Fiat Punto 75 5d '94 (LEIMATTU 19.2.2010!!!) | Jare | O/M/V Ajoneuvot | 24 | 07.03.2010 19:56 |
Myydään / Vaihdetaan Fiat Punto -97 1.1i aj.155tkm 1300e | Ohvikka | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 27.03.2009 22:37 |
Annetaan Fiat punto vanteet | Leksa_ | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 31.10.2008 18:08 |
M/V Punto "kauppakassiksi" | MICCOT | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.11.2006 14:16 |