Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 24.02.2012, 21:30
jupasierra jupasierra ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotka
Viestit: 114
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Elikkäs, tuo toimii seuraavasti; takaveto kytkettynä kello on yhteydessä huohotinletkuun, ja imusarjalta tuleva letku on kiinni. Kytkettäessä neliveto, jakolaatikossa oleva venttiili vaihtaa, eli sulkee huohotusletkun ja avaa kellon ja imusarjan välisen yhteyden -> kellon kalvo liikkuu ja vetää vaijeria joka kytkee etuakselin.
Takavedolle siirryttäessä jakolaatikon venttiili vaihtaa uudelleen, yhdistäen huohotusletkun ja kellon letkun -> alipaine karkaa ja kellon vapauttaa etuakselin.
Ahaa ! Eli se on siis huohotin. Mitä siinä letkun päässä on ollut, joku takaiskuko ? Jos sen pitääkin olla auki, miksi ei pelkkä letku riitä. Nyt siinä on joku katkennut osa ollut, mutta mikä. Vaikuttaisko se nelivedon toimivuuteen, jos siinä olisi oikea osa paikallaan... Täytyy huomenna tarkistaa se pyöriikö etukardaani, pitää vain keksiä keino miten sen näkee kuskin paikalta auton liikkuessa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KZJ vaihteisto. RIPAX Tekniikka & Jutustelu 3 06.10.2011 22:50
Myyty chevrolet fleedside 6.2d kmagge O/M/V Ajoneuvot 1 09.12.2010 20:15
lj 70 vaihteisto Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 12.10.2009 19:20
O:LJ vaihteisto bj45lava O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 04.04.2007 20:28
M: BJ-42 5v.vaihteisto JV73 O/M/V Muut 0 06.11.2005 23:03


Sivu luotu: 13:11 (GMT +2).