En nähnyt auton alla mitään tuollaisia edellämainittuja systeemejä ? Irroitin ison suojapellin sen jakolaatikon alta, vai mikä se on oikealta nimeltään. Jokatapauksessa siitä kohtaa mihin se pieni vaihdevipu tulee lattian läpi, ja jota kääntämällä liikkuu vipu jakolaatikon kupeessa. Siitä jakolaatikosta siis lähtee kardaani eteen. En tiedä olinko nyt oikeassa kohdassa tutkimassa, mutta allaolevista kuvista selviää tuo systeemi.
Tässä kuvassa yksi letku menee imusarjalle, siitä haarautuu painekellolle, yksi lähtee johonkin alas koneen takaosaa piktin, ja tuo ohut muovinen menee jonnekin auton sisään.
Tässä jakolaatikkoon tulee kolme letkua liittimeen, ja yksi sähköliitin joka ilmeisesti sytyttää vaihdekepin luona olevaan näyttöön symboolin kun neliveto on kytketty. Kolme letkua siis tulee jostain pohjaa pitkin, vaikka yksi vain lähti konehuoneesta alas ?
Tässä vielä toisestä kulmasta kuva.
Noista kolmesta letkusta kaikki imee koneen käydessä. Olinko nyt oikeassa paikassa ?!