Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 05.05.2004, 18:53
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Rehakka, ei enää niin vapaassa Janakkalassa..
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kertokaahan alan harrastajat että mitenhän mahtaa olla korotuksen tarve tollasessa toyotan BJ75LV-MRW:ssä jos teen pakettiauton?,eli kuinka paljon joutuu korottamaan vai meneekö suoraan pakuksi kun ainakin se näyttää melko korkeakoriselta jo valmiiksi.
Näin Kalkun jälkimainingeissa asia rupesi oikeasti vaivaamaan.
Saako tollasen BJ75:n pakuksi heittämällä???
Kylhä ny joku sen tietää, ku o vissi sellasta ainakin koittanu, ellei tehnykki!!!

A-P
Kotimainen diesel on jees!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitenkä LJ 70 pakuksi? VMK Tekniikka & Jutustelu 15 15.03.2005 08:45
LJ Pakuksi Tekniikka & Jutustelu 9 26.11.2004 12:03
Pakuksi? Tekniikka & Jutustelu 38 13.05.2004 16:35
M: BJ-40 -79 rek. pakuksi ja bj -78+ sälää Olppa O/M/V Muut 0 29.02.2004 01:55
pakuksi... snorkkeli Tekniikka & Jutustelu 0 26.06.2003 19:54


Sivu luotu: 01:26 (GMT +2).