Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 21.02.2012, 17:34
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Viestit: 792
Perusasetus

Niin oletkos nyt läpännyt vai hionut? Itse tarkoitan hiomisella kun venttiili laitetaan koneeseen ja siihen koneeseen säädetään oikea astekulma jonka jälkeen hiomakivellä pyöräytetään venttiileistä syöpymät ja (tai) tiivistepinnan painauma pois. Läppäyksestä aina puhunu kun se venttiili pyöritetään seetirengasta vasten tahnan kanssa. Jos olet purkanut tuon kannen ja vain läpännyt niin voi olla että ei vielä pidä kunnolla, montako sataatuhatta ajettu jne, bensalla saa osviittaa kun kasattuna mutta alipainetesterillä helppo katsoa purettuna. Jos omaa autoa tekisin niin kunnolla hioisin ja seetitkin pyöräyttäisin koneella, mutta voi olla jo sitten ongelmana juuri tuo ettei vakio jousilla venttiilit seuraa nokkia. Hyvä ne kuitenkin olisi pitäväksi saada, vaikuttaa polttoainetalouteen ja moottorin toimivuuteen aika paljon jos valskaa. Eikös tuo pykälä tuossa imuvenassa ole ihan normaali, ei se seetipinta yleensäkkään samaan kulmaan venttiilinlautasen kanssa mene? Eikä sitä niin kauhean varovasti tarvi sen tahnan kanssa pyöritellä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol 3.3 td v.86 venttiilien välykset Anttikan Tekniikka & Jutustelu 2 21.11.2009 09:07
Venttiilien säätöarvot Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2007 17:38
BJ-40 venttiilien välykset??? Jare Tekniikka & Jutustelu 5 28.06.2005 20:24
BJ-40 venttiilien säätö Tekniikka & Jutustelu 3 18.09.2004 01:00
Patrollin venttiilien välykset? Tekniikka & Jutustelu 2 25.05.2004 18:57


Sivu luotu: 02:39 (GMT +2).