Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.02.2012, 16:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
...voi jopa kääntyä paremminkin, jos sattuu tilanne että etuset eivät sudi, ja takaset pyörii muutaman prosentin sutia, sillä sutiva pyörä ei pidä myöskään sivusuunnassa niin hyvin kuin "rullaava"
Koitappas etuvetoisessa nykäistä käsijarru päälle, käännä renkaat tappiin lumella ja ykkösellä kaasua.. kyllä se keula kääntyy

Tuolla systeemillä että takapää pyörii nopeammin, niin sehän työntää autoa väkisin eteenpäin ja keula varmasti puskee liukkaalla. Jollain lailla nurinkuriselta voi tuntua, mutta näin se vain menee.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj:n perien lukot make764 Tekniikka & Jutustelu 3 08.08.2011 10:39
HJ perien / akseleiden suojaus osilpi Tekniikka & Jutustelu 3 18.09.2008 10:34
Perien vaihto??????? Rälläri Tekniikka & Jutustelu 5 21.03.2006 18:58
Perien toimintaa. kivinen Linkit 1 06.10.2005 12:04
bj perien rakentelua bj45lava Tekniikka & Jutustelu 6 11.05.2005 14:02


Sivu luotu: 18:18 (GMT +2).