![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juu kiitoksia jo nyt neuvoista, mutta niitä tullaan vielä tarviimaan ![]() ![]() Mutta jos omalla järjellä yrittää miettiä, niin ilmaus ongelmiahan ei pitäisi tulla jos syyläri on riittävän korkealla koneeseen nähden ja letkut kokoajan nousemassa syyläriä kohden? Ja vielä semmosta että muistaako joku ulkomuistista että mihinkä liittimeen tuossa pajeron syöttöpumpussa pitää antaa virtaa jotta "polttoainehana" syöttöpumpulle aukeaa?
Viimeksi muokannut Ryyppyde : 12.02.2012 14:45 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
hyvin käypi mitsun kone uaziin. meillä mitsun kaksois jakoaski hidastamassa nopeutta.uazin etu akseli katkaistu ja murikka siirretty kuskin puolelle.pikkisenä ongelmana vetareiden erittäin kova kulutus.
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jotain hyvin minimaalista saatu aikaseks
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Saitteko pilkottua? Laitahan vähän päivityksiä välillä.
http://www.flickr.com/photos/chosenlv/5284209496/ |
#6
|
||||
|
||||
![]()
pitää päivitellä kuhan saa jotain aikaseks
![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Onko tapahtunut edistystä?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
no nyt tässä on jotain pientä päässyt tapahtumaan ja kori on melekein pois rungon päältä ja alettiin tuossa miettimään kun tsiigailtiin pajeron laatikon pituutta, että onnistuiskohan tuo uazin etuperän kääntö kuskin puolelle. Eli periaatteessa ottais kääntö kilkkeet pois akselin päistä ja heittäis akselin vähän niiq katolleen ja löis ikäänkuin kääntö kilkkeet oikein päin autoon nähden. Öö saako tosta selvää
![]() |