Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 07.02.2012, 21:53
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Perusasetus

Voiko sinkityn tavaran sinkitä vielä uudelleen? Hyötyjä, haittoja? Meinaan trailerin rakentaa ja ois sinkyttyä putkipalkkia mistä se tehdä, mut hitsaussaumoistahan sen sinkin joutuu hioon pois et saa hitsattua ni käyttäskö vielä sen sit upposinkissä kun valmis...

Vanha 07.02.2012, 23:37
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Voiko sinkityn tavaran sinkitä vielä uudelleen? Hyötyjä, haittoja? Meinaan trailerin rakentaa ja ois sinkyttyä putkipalkkia mistä se tehdä, mut hitsaussaumoistahan sen sinkin joutuu hioon pois et saa hitsattua ni käyttäskö vielä sen sit upposinkissä kun valmis...
Ai ihanaa käryä kun kuumasinkittyä hitsaa se on vain pieni helpotus kun sen sauman ympäryksen hioo "puhtaaksi".
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 02:36
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Perusasetus

eikä jää pelkkään käryyn vaan eikös siitä tule kova kuume?
Vanha 08.02.2012, 08:14
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Sinkkikuumeenhan siitä voi saada: http://www.sinkki.com/sinkkikuume
Jotkut väittävät, että maidon juominen altistuksen jälkeen auttaa, mutta itsellä ei kyllä ole kokemuksia.
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 09:17
tatsga tatsga ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 19.02.11
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Sen verta itse tullut sinkittyä kamaa hitsailtua ilman asianmukaista suojausta, että suosittelen lämpimästi käyttämään ainakin semmosta perus hengityssuojaa. Siinä jää keskinkertainen krapulakin toiseks ton sinkkikuumeen kanssa. Epämiellyttävä olotila...
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 12:05
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatsga Näytä viesti
Sen verta itse tullut sinkittyä kamaa hitsailtua ilman asianmukaista suojausta, että suosittelen lämpimästi käyttämään ainakin semmosta perus hengityssuojaa. Siinä jää keskinkertainen krapulakin toiseks ton sinkkikuumeen kanssa. Epämiellyttävä olotila...
Olen aina itse saanut tuon vältettyä, mutta edellisellä työmaalla kun olin hitsarina niin työhaastattelun jälkeen kun sain paikan kertoi pamppu että edellinen työnhakija oli joku vanhempi hitsari, oli myös siltä kysynyt että oletko hitsannut sinkittyä koskaan johon vanhempi äijä totesi että kyllä, yhteen aikaan oli ihan normaalia että mulla oli sinkkikuume joka päivä
Vastaa lainaten
Vanha 08.02.2012, 19:50
hacci hacci ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 26.11.11
Sijainti: nilsiä
Perusasetus

Kyllä sinkityn kappaleen voi uudestaanki sinkitä mutta sillon entinen sinkki pitää poistaa ja se on pikkasen kalliimpaa mutta lähes joka päivä uitetaan jo kertaalleen sinkittyjä kappaleita. Itse en ole vielä päässyt kokemaan sinkkikuumetta vaikka hitsaillaan joka viikko sinkyttyjä kappaleita mutta jotkut on herkempiä kuin toiset. Entinen pomo sai jo kuumeen oireet kun käveli ohi kun hitsasin sinkittyä. Oli tosi herkkä sille ja 30v alalla olleena oli varmaan pikkasen päässy altistumaan myrkyille!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 11:40 (GMT +2).