![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Muutaman kuukauden ajellu HDJ.llä: n 1.2 bar paineilla hukkaportti tulpattuna. Alkujaan nosti 0.7 bar kun hukkaportti oli toiminnassa. Ei hajoa HDJ moottori vaikka reipas kilo ois ahtopaineita voip ajella huoletta. lisäät vielä pumpulta hieman syöttöä ahtopaineen kaveriks niin autosta tulee paljon mukavampi ajellakin kuin alkuperäinen. Vinkkinä vaan. Vakio hukkiksen kellonjousi on minul niin mieto et työntyy väkisin paineella hukkiksen läppä auki pakoputkeen..
Viimeksi muokannut hunter hdj : 07.02.2012 19:56 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron ahdot... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 29.01.2012 21:31 |
Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |