Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.02.2012, 20:57
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

D3:ssa ei kait pitäskään olla "maata" vaan on TPS:n potikan toinen laita kun toiseen laitaan tulee jännite ja keskeltä otetaan anturitieto.

Pyörimisanturiin ei edelleenkään ole muita hyviä ideoita kuin renkaat ilmaan ja C3 pinniltä mittarin kanssa kattelemmaan tuleeko sinne pulssia vai ei. Saattaa joko vaatia reippaasti kierroksia renkaalle tai sitten esim. oskillaatorin (onko näitä vielä), että havaitsee pulssin. Tai sitten moottori sammuksissa ja virrat päällä koittaa saada laatikko N-asennossa kardaania käännettyä ja samalla mittaria tarkkailtua (en tiä onnistuuko, kun ei ole tullut kokeiltua). Taas villejä veikkauksia... Koita pitää auto paikoillaan testauksessa, niin ei tarvitse tehdä peltihommia niin paljoa...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 06:38 (GMT +2).