![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tuli hankittua viestiketjun otsikon mukainen kulupeli ja olen pitänyt hyvänä tapana alkuun vaihtaa kaikki nesteet niin tietää mitä missäkin on.. Foorumilta ja Jamantin sivuilta olen löytänyt aika hyvin perien ja jakolaatikon, yms. öljytyypit, mutta ajattelin kysellä vielä suosituksia moottoriöljyksi. Viskositeetit ja api-luokitukset on toki kerrottu käyttöohjekirjassakin mutta noita api- luokituksia ei tahdo oikein kaupasta löytyä.. en ole koskaan sen paremmin aiheeseen perehtynyt, mutta olisiko joku luokitus korvannut jonkun aiemman, tms.? Kokemuksia, mitä olette itse käyttäneet?
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |