Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #326  
Vanha 26.01.2012, 16:34
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Se lämppärin kennolle menevä venttiili usein jumittaa, uusi ei maksa kauheita. Tai sitten ohittaa sen kokonaan, tosin siinä tapauksessa myös kesäkelillä nesteet kiertää kennon kautta mikä ei ehkä ole ihan järkevää.
Ohitusta suositellaan talvikaudeksi. Omassa oli venttiilissä kaikkia epämääräisyyksiä, mitkä haittas vesikiertoa. Ohitusleikkauksen jälkeen on hytissä tarjennut ihan mukavasti kun saa koneen lämpimäksi.
Vastaa lainaten
  #327  
Vanha 26.01.2012, 20:34
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
Tänään nykäsin tuon nss irti ja paskanahan se muovinen poski on.
En tiedä sitten oliko jo halki vai menikö irrottaessa. Suht helposti se sieltä kyllä lähti.
Ostoilmoituksen pistin jo palstalle, jos jollain sattuisi ylimääräinen olemaan?

Hyppyjohdon pistin liittimeen että pääsee liikkeelle ja onneksi on toyota turvaamassa selustaa kun jeeppi taas lahoaa.


Nyt on uusi käytetty nss paikallaan ja pakkivalotkin sain toimimaan, mutta mitäs vittua, vaihteet ei enää vaihdu?
d-asennossa pelkkä ykkönen, eikä siitä nouse. samoin 3 asennossa. pakki pelaa kyllä.

Toimivana ajettu talliin, nss irti -pariviikkoa seisontaa ja toinen tilalle.
Vastaa lainaten
  #328  
Vanha 26.01.2012, 20:51
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
Nyt on uusi käytetty nss paikallaan ja pakkivalotkin sain toimimaan, mutta mitäs vittua, vaihteet ei enää vaihdu?
d-asennossa pelkkä ykkönen, eikä siitä nouse. samoin 3 asennossa. pakki pelaa kyllä.

Toimivana ajettu talliin, nss irti -pariviikkoa seisontaa ja toinen tilalle.
Tarkista nss:n toiminta. Viittais vähän siihen, että ei sais laatikko tietoa kepin asennosta. Ajoitko ykkösen loppuun asti? Eli kierroset tappiin eikä vaihtanut isommalle?
Vastaa lainaten
  #329  
Vanha 26.01.2012, 21:00
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Kyllä se mittarin mukaan toimi, eli yleismittarilla mittasin kaavion mukaan. Ja ykkösen ajoin todellakin vitutuksissani ihan todella loppuun asti....
Vastaa lainaten
  #330  
Vanha 26.01.2012, 21:06
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
Kyllä se mittarin mukaan toimi, eli yleismittarilla mittasin kaavion mukaan. Ja ykkösen ajoin todellakin vitutuksissani ihan todella loppuun asti....
jotenki se haiskahtaa nyt sinne lootanohjausboksin suuntaan (hanskalokeron alla olevan muovin takana)... mitäs tapahtuu jos siitä nyppää liittimen irti jo koitat ajella vähä kepillä joka asennossa?
Vastaa lainaten
  #331  
Vanha 26.01.2012, 21:12
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Pitää kokeilla huomenna.
Mikähän sen päälle olisi seisontaaikana käynyt?
Vastaa lainaten
  #332  
Vanha 26.01.2012, 22:03
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Sen PCM:n liittimen tai sulakkeen ollessa irti laatikon pitäisi toimia seuraavasti:

1-2 asennossa pitäisi löytyä vain 1. vaihde.
3 asennossa toimii vain 3. vaihde.
D asennossa vain 4. vaihde.
Vastaa lainaten
  #333  
Vanha 27.01.2012, 08:20
Zeipii Zeipii ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.10.11
Sijainti: Keminmaa
Viestit: 83
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hämis Näytä viesti
Mitenkä lämpimiä ovat xj:t sisältä? Oma -90 4.0 ei oikein lämpene, koneen lämpötilat pyörii termarin vaihdon jälkeen siinä 80-90 asteen tuntumassa. Konehuoneessa siinä paisarin vieressä menee putket lämppärin kennolle ja siinä on joku alipaineella ohjattu venttiili mistä puuttuu putki. Venttiilin kun pakottaa nippusiteellä auki(?) niin ohjaamo tuntuu mahollisesti vielä kylmemmältä kuin venttiili vapaana. Liekkö ilmaa jossain? Ilmausruuvejahan en ole mistään löytäny.

Tässähän on kaikennäköistä muutakin laitettavaa, mut lämmin gabiini tekis siirtymistä miellyttävämpiä. ( http://forums.offipalsta.com/showpos...1&postcount=98 )
Vähän sama vika. Lämmöt on n. 80-90. Mutta tuohon tulikin jo jotain vastauksia, pitää testailla.
Vastaa lainaten
  #334  
Vanha 27.01.2012, 11:21
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus


Mulla on tossa nyt tollanen alipaineventtiili. Jos tuon ohitan, niin mikä on oikea nesteen kiertosuunta?
Onko merkitystä kytkenkö ristiin vai suoraan?
Tottakai huuhdon kennon kunnolla ja molempiin suuntiin kun kerran letkut on auki, mutta kai sieltä silti voi karstaa irtoilla jos liitänkin "väärinpäin".
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	27012012001.jpg‎
Views:	1050
Size:	98,1 Kt
ID:	24545  
Vastaa lainaten
  #335  
Vanha 27.01.2012, 11:45
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

mä heitin ton venttiilin kuuseen aikanaan, ainoa havaittava vika on se että se pirttiin tuleva ilma on aina aika kuumaa kun lämppärin vipu on siinä punasella alueella, ja heti sitte siniselle puolelle mentäessä kylmää, semmosta haaleaa, lämmintä vaihtoehtoa ei siitä löydy joten etenkin pidemmillä reissuilla tulee aina vähä hiki jossain vaiheessa kun joutuu sääteleen niitä lämppärin nappeja tämän tuosta että löytää sopivan puhallusnopeuden suhteen siihen lämmönsäätövipuun.

ja on se ilma ainaki sitte ku kone normilämmön saavuttaa (n 2km näillä pakkasilla) senverran kuumaa ettei lasille parana pakkasessa puhaltaa kovin innokkaasti, aikalailla natisee
Vastaa lainaten
  #336  
Vanha 27.01.2012, 18:50
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Sen PCM:n liittimen tai sulakkeen ollessa irti laatikon pitäisi toimia seuraavasti:

1-2 asennossa pitäisi löytyä vain 1. vaihde.
3 asennossa toimii vain 3. vaihde.
D asennossa vain 4. vaihde.
Kokeilin ja noin toimii.

Nss käytetty irti ja avattu. Toimii irrallaan ja paikallaan.
D-asennossa ei ilmeisesti mitkään nastat ole yhdessä?


Ilmeisesti sitten tuo PCM rikki?
Avasin sen (ylättävää että oli tukeva peltikoppa joka avattavissa! tosin made in japan..)
eikä siellä ainakaan käryämisen merkkejä piirilevyssä ollut.
Tarttis saada jostain tuo boksi lainaksi niin sais kokeilla onko vika siinä.
Vastaa lainaten
  #337  
Vanha 27.01.2012, 21:46
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Ei ole joo D-asennossa mitkään liittimen nastat yhteydessä.

Eipä tuota taida voida oikeen eteenpäin testailla ilman diagnostiikkalaitetta.

Jos et lähistöltä löydä ehjää ohjausboksia testattavaksi, niin ota yhteyttä. Mulla on tuolla hangessa yksi -90 vm. Cherokee, josta löytyy ehjä boksi.
Vastaa lainaten
  #338  
Vanha 27.01.2012, 22:22
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Se laatikon moduuli on muuten TCM, ei PCM ettet vahingossa osta väärää tuotetta jos uutta tarvitset

Jos et vielä katsonut, niin tarkasta vielä se sulake mikä on boksille menevässä johtosarjassa kiinni vähän matkaa boksista poispäin. Muistaakseni keltaisessa johdossa kiinni ja 10A. Tai sitten muistan ihan väärin Se jos on kyrvähtänyt niin boksi ei pelitä. Sulaketaulun "trans"- sulakkeen funktiosta en muista, mutta ei se ainakaan tuohon vaikuta.

Koititko boksi kiinni muillakin vaihteilla mitä se loota tekee? Koska jos boksi on pimeänä, niin ei sen pitäisi noin toimia että D- päällä on ykkönen eikä vaihda, ja mahdollisesti muillakin kepin asennoilla Meinaan keppi kun määrittelee ihan fyysisesti tietyt vaihteet päälle, ei vain elektronisesti. Eli 2- vaihde on älyn perässä, muut menee sitten tarvittaessa ihan mekaniikallakin. Vai olenko vain nyt väsyneenä ihan kuutamolla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #339  
Vanha 28.01.2012, 01:04
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Se laatikon moduuli on muuten TCM, ei PCM ettet vahingossa osta väärää tuotetta jos uutta tarvitset

Jos et vielä katsonut, niin tarkasta vielä se sulake mikä on boksille menevässä johtosarjassa kiinni vähän matkaa boksista poispäin. Muistaakseni keltaisessa johdossa kiinni ja 10A. Tai sitten muistan ihan väärin Se jos on kyrvähtänyt niin boksi ei pelitä. Sulaketaulun "trans"- sulakkeen funktiosta en muista, mutta ei se ainakaan tuohon vaikuta.

Koititko boksi kiinni muillakin vaihteilla mitä se loota tekee? Koska jos boksi on pimeänä, niin ei sen pitäisi noin toimia että D- päällä on ykkönen eikä vaihda, ja mahdollisesti muillakin kepin asennoilla Meinaan keppi kun määrittelee ihan fyysisesti tietyt vaihteet päälle, ei vain elektronisesti. Eli 2- vaihde on älyn perässä, muut menee sitten tarvittaessa ihan mekaniikallakin. Vai olenko vain nyt väsyneenä ihan kuutamolla
kyl mun käsittääkseni kepistä määritetään vaan isoin mahdollinen pykälä ja tcm hoitaa lopun, eli jos D:llä ei pelaa ku 1 niin tcm ei toimi/ anna virtaa 2 solkulle.
Vastaa lainaten
  #340  
Vanha 28.01.2012, 01:44
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Niinhän se oli tuossa jo testattukin, että ilman boksia vaihteet toimii, kuten silloin kuuluukin. Ohjauksen ollessa mukana taas ei ykköseltä vaihdu pois. Eikös silloin pidä olla niin, että se ohjausboksi ei ole kuollut, mutta sekaisin kyllä?
Vastaa lainaten
  #341  
Vanha 28.01.2012, 09:06
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Niinhän se oli tuossa jo testattukin, että ilman boksia vaihteet toimii, kuten silloin kuuluukin. Ohjauksen ollessa mukana taas ei ykköseltä vaihdu pois. Eikös silloin pidä olla niin, että se ohjausboksi ei ole kuollut, mutta sekaisin kyllä?
Näin väittäisin. Mahtaakohan sieltä puuttua jostain syystä nopeustieto? TCU ei tiedä, että auto liikkuu ja näin ollen ei myöskään vaihda??? Villi veikkaus...
Vastaa lainaten
  #342  
Vanha 28.01.2012, 11:29
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Niinno, on siellä laatikossa kyllä nopeusanturi laatikkoa varten. Periaatteessa kannattaisi mitata myös TPS anturi, vaikka ihmetyttää miksi se olisi itseensä ottanut. Toisaalta ei sen TCM:nkään pitäisi miksikään mennä.

Ettei olisi vahingossa joku liitin irronnut NSS:ää rempatessa? Sit tietysti voisi vielä testata +12v syötöillä solenoidit että ne varmasti toimii.. ei auta älyboksin toiminta jos soleidit paskana. Älyboksi kun on irti niin noi 1, 3 ja OD:han kytkeytyy mekaanisesti eikä sähköllä, jos en ihan väärin muista. Silloin ei siis vielä selviä onko solenoidit kunnossa. Vaan mikäpä ne solenoiditkaan olisi parissa viikossa rikkonut..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #343  
Vanha 28.01.2012, 14:37
hämis:n Avatar
hämis hämis ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Joensuu, Niva
Viestit: 91
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Superlon Näytä viesti
Mulla on tossa nyt tollanen alipaineventtiili. Jos tuon ohitan, niin mikä on oikea nesteen kiertosuunta?
Onko merkitystä kytkenkö ristiin vai suoraan?
Tottakai huuhdon kennon kunnolla ja molempiin suuntiin kun kerran letkut on auki, mutta kai sieltä silti voi karstaa irtoilla jos liitänkin "väärinpäin".
Mulla vähän erilainen hässäkkä tuolla paikalla (eka kuva). Poistin sen venttiilin katkaisemalla metalliputken siitä venttiilin edestä.
Halkaisin venttiilin kun en nähny läpi vaikka vivusta vääntelin niin tommosta sieltä löyty (toka kuva) Ensin se venttiililautasen kumi oli jotenkin liikkunu tai turvonnu, joten se tukki n.90% aukosta. Sitten vielä toi ruskee on "kattilakiveä", tai jotain kovaa moskaa, joka osaltaan tukkii tota vedenkiertoa. Lämpötila kopissa nousi siedettävälle tasolle, lisä ei tekisi pahaa. Täytyy huuhella toi kenno kun pääseen virtaavien vetten luo joskus.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	vena.jpg‎
Views:	284
Size:	87,8 Kt
ID:	24580   Click image for larger version

Name:	vena-avattu.jpg‎
Views:	270
Size:	91,8 Kt
ID:	24581  
__________________
Juuri tästä kyseisestä asiasta mitään tiedä..
Vastaa lainaten
  #344  
Vanha 28.01.2012, 16:26
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Niinno, on siellä laatikossa kyllä nopeusanturi laatikkoa varten. Periaatteessa kannattaisi mitata myös TPS anturi, vaikka ihmetyttää miksi se olisi itseensä ottanut. Toisaalta ei sen TCM:nkään pitäisi miksikään mennä.

Ettei olisi vahingossa joku liitin irronnut NSS:ää rempatessa? Sit tietysti voisi vielä testata +12v syötöillä solenoidit että ne varmasti toimii.. ei auta älyboksin toiminta jos soleidit paskana. Älyboksi kun on irti niin noi 1, 3 ja OD:han kytkeytyy mekaanisesti eikä sähköllä, jos en ihan väärin muista. Silloin ei siis vielä selviä onko solenoidit kunnossa. Vaan mikäpä ne solenoiditkaan olisi parissa viikossa rikkonut..

Toisella TCM kokeiltu (kiitos vaan NORT!), eikä vaikutusta.


Eli siinä ei vikaa, sitten tuo TPS anturi.
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl232i.htm?p=1

Näillä ohjeilla menen takaisin verstaalle. katotaan ny kui käy, olis pitäny tehdä muutakin englannin tunneilla kun räkiä kattoon
Vastaa lainaten
  #345  
Vanha 28.01.2012, 16:27
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Niinno, on siellä laatikossa kyllä nopeusanturi laatikkoa varten. Periaatteessa kannattaisi mitata myös TPS anturi, vaikka ihmetyttää miksi se olisi itseensä ottanut. Toisaalta ei sen TCM:nkään pitäisi miksikään mennä.

Ettei olisi vahingossa joku liitin irronnut NSS:ää rempatessa? Sit tietysti voisi vielä testata +12v syötöillä solenoidit että ne varmasti toimii.. ei auta älyboksin toiminta jos soleidit paskana. Älyboksi kun on irti niin noi 1, 3 ja OD:han kytkeytyy mekaanisesti eikä sähköllä, jos en ihan väärin muista. Silloin ei siis vielä selviä onko solenoidit kunnossa. Vaan mikäpä ne solenoiditkaan olisi parissa viikossa rikkonut..

Toisella TCM kokeiltu (kiitos vaan NORT!), eikä vaikutusta.


Eli siinä ei vikaa, sitten tuo TPS anturi.
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl232i.htm?p=1

Näillä ohjeilla menen takaisin verstaalle. katotaan ny kui käy, olis pitäny tehdä muutakin englannin tunneilla kun räkiä kattoon
Vastaa lainaten
  #346  
Vanha 28.01.2012, 16:54
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

TPS mitattu, oli 0,24. Sääsin 0,83.
Ja ihan yhtä huonosti toimii!

TCM saa sähköä ja maata.

ykkönen on pesässä 1-2,3 ja D asennoissa eikä muuksi vaihdu.

Mites tuo laatikon nopeusanturi ja solenoidit testataan?
Vastaa lainaten
  #347  
Vanha 28.01.2012, 17:38
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze Näytä viesti
TPS mitattu, oli 0,24. Sääsin 0,83.
Ja ihan yhtä huonosti toimii!

TCM saa sähköä ja maata.

ykkönen on pesässä 1-2,3 ja D asennoissa eikä muuksi vaihdu.

Mites tuo laatikon nopeusanturi ja solenoidit testataan?
Nopeus anturi on magneettikytkin, joka antaa TCU:lle signaalia ks. kuva http://forums.offipalsta.com/picture...764748&thumb=1 varmaankin ainoa konsti on nostaa renkaat ylös ja ihmetellä mittarilla tuosta liittimestä tuleeko sinne mitään renkaiden pyöriessä. Solenoidit saa testauttua syöttämällä +12v suoraan solenoidille tai ensin varovasti mittaamalla vastusarvon maata vasten. Tuossa vielä kuva TCU:n liittimen pinnijärjestyksestä http://forums.offipalsta.com/picture...764748&thumb=1. Kannattaa tuolta http://www.greatlakesxj.com/tech.html ladata Factory Service Manual, löytyy kaikkea tarpeellista tietoa.
Vastaa lainaten
  #348  
Vanha 28.01.2012, 19:44
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Itse asiassa kannattaa ladata vaikka täältä ihan AW4- spesifinen korjausmanuaali

http://www.kolumbus.fi/Timo_Lampi/Je...AW4_manual.pdf

edit: tosin taitaa kyllä tuokin löytyä GreatLakesXJ:n sivuilta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #349  
Vanha 28.01.2012, 20:06
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Itse asiassa kannattaa ladata vaikka täältä ihan AW4- spesifinen korjausmanuaali

http://www.kolumbus.fi/Timo_Lampi/Je...AW4_manual.pdf

edit: tosin taitaa kyllä tuokin löytyä GreatLakesXJ:n sivuilta.
Kovasti samalta näytti kuin FSM, ainakin nopeella vilkaisulla...
Vastaa lainaten
  #350  
Vanha 28.01.2012, 20:23
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

No piru, oisko se sieltä sitten kopioitukkin?

Ei ole koskaan tullut FSM:stä luettua vaihteisto- osuutta, kun on tuo AW4- manuaali ollut myös koneella
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 04:03 (GMT +2).