Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Äänestyksen tulos: Pressanvaalien 2012 toinen kierros.
2 Haavisto 47 24,61%
6 Niinistö 144 75,39%
Äänestäneitä: 191. Et voi äänestää tässä äänestyksessä.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 31.01.2012, 23:34
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami- Näytä viesti
Tota kun en ymmärrä niin valaisisitko miten homous estää jotain ihmistä ajattelemasta samoin ym. asioista?

-Kuten Mylppykin totesi on todennäköisempää että ihminen joka on kohdannut kohdallaan epäoikeudenmukaisuutta osaa asettua sellaisen kenkiin.

-Oletetaanko siis jos Suomessa olisi homopresidentti niin heterot joutuisivat vähemmistön rooliin ja menettäisivät nykyiset oikeutensa?

-Onko mielestäsi biologisella isällä (tai äidillä) oikeuksia jos vaikka yhtäkkiä haluaakin esim. 15 vuotta lapsesta luopumisen jälkeen lapsensa takaisin tms.?

nimerkillä: "se että on synnyttänyt lapsen ei oikeuta kutsumaan itseään äidiksi!!" tai "mä en millään sitten suvaitse suvaitsemattomuutta!!"

-sami-

p.s. mä en äänestä 2. kierroksella kun on ihan sama kumpi voittaa.
Selvennykseksi:
Tämä on mun henkilökohtainen mielipide:

Seksuaaliseti poikkeava voi ajatella joistain asioista samoin kuin hetero mutta ei kuitenkaan kaikista.

Jokainen joka on kohdannut epäoikeudenmukaisuutta on varmaan oppinut siitä jotain ja osaa olla kohtaamatta sitä toistamiseen.

Kaikisssa asioissa on tasapaino. Ja jos se tasapainotila on nyt tällähetkellä heteron silmin niin poikkeavien oikeuksia lisäämällä tai kasvattamalla poiketaan tasapainotilasta. Itse uskon jos Haavistosta tulee Pressa niin energiaa hukkuu epäolennaisiin asioihin kuten seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksien vaatimiseen Presidenttiä, valiokuntia ja eduskuntaa myöten jolloin k.o asioiden johdosta jää tekemättä ns. perus-setti joka olisi ehditty tekeen ilman edellämainittuja.
ts. Joillekkin lisää on joltain toisilta pois. Ehkä näinkin sitä voi ajatella.

Mielestäni lapsella on aina oikeus tavata biologiset vanhempansa jos näin tahtovat. Tietysi sitä pitää kysyä ensin lapselta haluaako hän tehdä sen eli lasten ehdoilla. 15-vuotias nuori taitaa jo saada itse päättää kenen luona haluaa asua.

ps.
Veikkaisin että tässä maassa on huomattavasti enemmän esim. avioerolapsia, yksinhuoltajia, vanhuksia, päiväkotilapsia, koululaisia ym. kuin seksuaalisesti poikkeavia. Eli asiat tärkeysjärjestykseen. Tosin toisille esim. homojen adoptio-oikeus ajaa epäoikeuden mukaisuudessan ohi normikansalaisten kärsimistä vääryyksistä joiden korjaaminen olisi huomattavasti tärkeämpää. Tosin voidaanhan ne unohtaa kun ne ei osaa vaatia parempaa ja seksuaalisesti poikkeavat varmasti osaavat ja vaativat.

Lopuksi:
Asioilla on aina kaksi puolta etu- ja tuhkaluukku puoli.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty kierros HJ:n ovia tepa78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 15.12.2011 17:59
toinen myyty toinen jää..... tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 9 14.06.2007 13:06
O: kierros 33" renkuloita pee O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.12.2006 19:10
O: Karkea 33"x12,5"x15" kierros O/M/V Muut 0 12.04.2005 18:50

Sivu luotu: 13:21 (GMT +2).